پذیرفته شدگان چهارمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی معرفی شدند

دوشنبه ۱۲ تیر – ۰۶:۲۹:۵۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-دبیرخانه چهارمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی، اسامی پذیرفته شدگان در بخش های اصلی و دانشجویی را معرفی کرد.
به گزارش آریا به نقل از دبیرخانه چهارمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه‌سازی، ۱۲ نفر در بخش هنرمندان ایرانی ۱۰ نفر در بخش هنرمندان خارجی ، ۱۳ نفر در بخش دانشجویی و ۴ نفر به عنوان رزرو در بخش هنرمندان ایرانی پذیرفته شده‌اند.
بنا به پیشنهاد هیات انتخاب آثار، هنرمندان در بخش دانشجویی از ۱۰ نفر به ۱۳ نفر افزایش یافته است. دبیرخانه این سمپوزیوم اعلام کرد، تا کنون ۲۹۴ اثر به این دبیرخانه ارسال شده که ۱۰۹ اثر در بخش هنرمندان ایرانی، ۹۹ نفر در بخش هنرمندان خارجی از ۳۶ کشور دنیا و ۸۶ نفر مربوط به بخش دانشجویی بوده است.
این سمپوزیوم توسط سازمان زیباسازی شهر تهران با هدف توسعه هنر مجسمه سازی معاصر و تلطیف فضاهای شهر تهران از طریق فراهم کردن شرایط به روز و شکوفایی آفرینش های هنری ، تعمیم نگاه زیباشناسانه در جامعه، تبادل تجربیات، اطلاعات و مهارت ها در زمینه مجسمه سازی شهری در میان هنرمندان و آشنایی شهروندان با مراحل اجرای آثار این سمپوزیوم از تاریخ بیستم شهریور ماه تا دهم مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
برای دریافت اطلاعات درمورد اسامی پذیرفته شدگان به پایگاه اینترنتی سازمان زیباسازی شهر تهران به نشانی www.zibasazi.ir مراجعه کنید.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۲۱۸۲۹۵۴۷۵۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.