پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در مقطع ارشد دانشگاه الزهرا

آموزش > عالی
دانشگاه الزهرا از دانشجویان ممتاز کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) دانشگاه‌ها که حائز شرایط استفاده از تسهیلات پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد هستند، تا ۱۳ شهریور ماه ثبت نام می‌کند.

به گزارش  مهر، دانشگاه الزهرا اعلام کرد تمام دانشجویان ممتاز کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه‌ها که حائز شرایط استفاده از آیین نامه ارایه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر وزارت علوم تحقیقات و فناوری، می شوند، تا ۱۳شهریور۹۱ فرصت دارند نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود از طریق سایت سازمان سنجش و اموزش کشور به آدرسhttp://92.242.195.127/talent اقدام کنند.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر و مشاهده آیین نامه ارایه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر وزارت علوم تحقیقات و فناوری مورخ ۲خرداد۹۱ می توانند به سایت دانشگاه الزهراء به نشانی http://edu.alzahra.ac.ir مراجعه کنند.


RSS

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. زهرا:

    باسلام وخسته نباشید،به نظرم خیلی عالیه که دانشگاه الزهراظرفیت پذیرششو بالا برده چون امکان بیشتری برای کسانی که علاقمند به ادامه تحصیل دراین دانشگاه هستند وجود داره

    باتشکر

  2. زهرا:

    باسلام دقیقا زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه الزهرا ازچه زمانی است؟شرایط ونحوه ی ثبت نام چگونه است؟
    باتشکر

  3. زهرا:

    باسلام من دانشجوی پژوهشگری ورودی ۹۱هستم ۱۳۱واحدگذرانده أم بامعدل ۱۷٫۲۳ورتبه ۳کلاسمونم میخواهم برای دانشگاه الزهرا درخواست ارشد بدون کنکور بدم، آیا امان پذیرش دارم؟ زمان ثبت نام کی هست؟
    باتشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.