پرتغال ناکام ماند

جام جم آنلاین: نخستین فینالیست مسابقات یورو ۲۰۱۲ مشخص شد.شب گذشته و در یک بازی نسبتاً جذاب تیم ملی پرتغال به مصاف تیمی ملی اسپانیا رفت و پس از ۱۲۰ دقیقه این پرتغال بود که در ضربات پنالتی تن به شکست داد.

به گزارش جام جم آنلاین دو همسایه دیرین اروپایی که سال‌هاست با هم رقابت دارند، در چارچوب مسابقات یورو ۲۰۱۲ و در مرحله نیمه نهایی این دور از مسابقات رو در روی هم قرار گرفتند که این ماتادروهای اسپانیا بودند که توانستند در ضربات پنالتی ۴ بر ۲ تیم کشور دیانوردان را شکست دهند و راهی فینال شوند.

رونالدو که در بازی شب گذشت خوش درخشیده بود اما ناکام از گل زدن بود هنگام ضربات پنالتی فرصت به او رسید که حداقل یک گل در این ضربات به نام خود ثبت کند.

تیم ملی پرتغال با از دست دادن دو پنالتی از چهار پنالتی اول خود بازی را به اسپانیا واگذار کرد و به همین خاطر نوبت به پنالتی پنجم این تیم نرسید و رونالدو از زدن آن محروم شد.

برای تیم ملی اسپانیا فابرگاس، سرجیو راموس، پیکه و اینیستا در ضربات پنالتی گل زدند و پنالتی آلونسو را دروازه بان پرتغال دفع کرد.

برای تیم ملی پرتغال نیز تنها نانی و په‌په توانستند گل بزنند. پنالتی موتینیو را کاسیاس دفع کرد و آلوز هم توپ را به تیرک دروازه زد.

بازی امشب مقابل آلمان و ایتالیا یک پای دیگر فینال را مشخص می‌کند که چه تیمی مقابل تیم پرآوازه اسپانیا قرار خواهد گرفت.

هر یک از دو تیم آلمان و ایتالیا رقیبان قدری برای اسپانیا خواهند بود.گلادیاتورها یا ژرمن ها؟! به زانو در آوردن هر کدام از این دو تیم برای ماتادورها کار دشواری خواهد بود. 


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.