پرداخت ۸٫۵ میلیارد ریال خسارت به مپنا

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

بینا: شرکت سهامی بیمه ایران بیش از هشت و نیم میلیارد ریال خسارت آتش سوزی بیمه نامه مهندسی و مسئولیت شرکت مپنا ، راهبر کنسرسیوم طرح سیکل ترکیبی نیروگاه گناوه را به این شرکت پرداخت کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ؛ در پی آتش سوزی در نیروگاه گناوه کارشناسان مهندسی شرکت بیمه ایران به محل اتفاق اعزام شدند و خسارت وارده را برآورد کردند.
پس از طی مراحل فنی و اداری صبح امروز(شنبه) هشت میلیارد و۵۴۷ میلیون و ۳۰۱ هزار و ۶۲۳ ریال در وجه بیمه گذار این طرح پرداخت شد.
پرداخت خسارت های کلان در جهت حمایت از بخش های تولیدی و اقتصادی در کمترین زمان صورت می گیرد تا این بخش ها به سرعت در مدار تولید قرار گیرد.
در این مورد نیز بیمه گذار از دریافت بموقع این خسارت ابراز رضایت کرد.
نیروگاه گناوه از سوی شرکت مپنا نزد بیمه ایران زیرپوشش بیمه نامه مسئولیت تمام خطر نصب است.شرکت سهامی بیمه ایران در سال ۱۳۹۰ نیز برای صدمه ای که در جابه جایی به ژنراتور عظیم الجثه ۲۳۷ تنی نیروگاه سیکل پره سر بندرامیرآباد وارد شد ، ۵ میلیارد و۳۰۰ میلیون ریال خسارت به شرکت مپنا پرداخت کرد.مپنا بزرگترین شرکت پیمانکاری خصوصی کشور است که در زمینه ساخت تجهیزات نیروگاهی،پالایشگاهی نفت و گاز،آب شیرین کن ها و پروژه های ریلی داخل و خارج از کشور فعالیت می کند.
مده فعالیت های این شرکت نزد بیمه ایران زیرپوشش بیمه مسئولیت مهندسی است.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.