پرسپولیس با دوازهمین تساوی ششم ماند

۰۳م اسفند ،

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم هرمزگان بدون گل متوقف شد تا همچنان در رده ششم باقی‌‌ بماند.

ممتازنیوز: در ادامه رقابت‌های لیگ برتر از هفته بیست و هفتم، دیدار آلومینیوم هرمزگان و پرسپولیس با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اولین فرصت این دیدار را بازیکنان پرسپولیس در دقیقه پنجم از روی اشتباهات فردی بازیکنان آلومینیوم بدست آوردند که با بی دقتی این فرصت را از دست دادند و تنها یک دقیقه بعد ولاتکو در حالی که با فرار به محوطه هجده قدم آلومینیوم فرصت مناسبی را پیدا کرده بود، قصد داشت با پاس عرضی توپ را به هادی نورزی بسپارد که تکل به موقع ابرقویی مانع از ایجاد خطر بر روی دروازه آلومینیوم شد.

در دقیقه ۱۳ این دیدار شوت هادی نوروزی به تیرک دروازه آلومینیوم خورد تا این تیم یک فرصت مناسب را از دست بدهد.

اولین فرصت تیم آلومینیوم را میلاد میداوودی از دست داد. در دقیقه ۱۵ این دیدار، مهاجم سابق استقلال از یک ارسال صاحب فرصتی مناسب برای هد زدن شد که ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به اوت رفت.

در ادامه بهترین بخت گلزنی نیمه اول برای پرسپولیس را هادی نوروزی در شرایطی تک به تک از دست داد. این بازیکن در شرایطی بسیار مناسب توپ را به کنار دروازه زد تا این فرصت هم برای پرسپولیس از دست برود.

در طرف مقابل این آلومینیوم بود که توسط ایمون زاید مهاجم سابق پرسپولیس در دقیقه ۲۷ صاحب فرصتی مناسب شد. این بازیکن که با یک پاس عمقی صاحب فرصتی مناسب شده بود، با پرتاب خود به سمت توپ، توپ را به سمت دروازه پرسپولیس زد که واکنش خوب نیلسون در این صحنه مانع از فروپاشی دروازه پرسپولیس شد.

در ادامه تیم آلومینیوم با فشار بیشتر بر پرسپولیس، بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه ۳۵ این دیدار ضربه کاشته میلاد میداوودی که به شکلی کات دار و قوسی زده شد، می توانست بر روی دروازه پرسپولیس خطر ساز شود که این ضربه به کنار دروازه رفت.

در دقیقه ۴۱ این دیدار باز هم ایمون زاید فرصت مناسبی برای گلزنی داشت که ضربه سر این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه نیلسون به اوت رفت.

اولین اخطاری این دیدار هم ولاتکو بود که به سبب خطا بر روی میلاد میداوودی با کارت زرد داور مسابقه روبه‌رو شد.

آخرین فرصت این نیمه را میلاد میداوودی در دقیقه ۴۸ از دست داد. ضربه ایستگاهی این بازیکن را نیلسون به زیبایی مهار کرد تا نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم بازی محتاطانه‌ای از سوی دو تیم دنبال شد و در دقیقه ۵۸ این دیدار رضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس بعلت خطا با یک کارت زرد جریمه شد که با اعتراض‌ یحیی گل محمدی به کمک داور در این صحنه داور او را از زمین اخراج کرد.

در دقیقه ۶۱ این دیدار خانزاده به جای ماهینی برای پرسپولیس و مهدی سیفی بجای مجتبی زارعی برای آلومینیوم به میدان آمد.

در دقیقه ۶۷ این دیدار با ورود یک هوادار آلومینیوم به میدان برای لحظاتی دچار وقفه شد. این هوادار بعد از ورود به میدان به سمت میلاد میداوودی رفت و سپس توسط ماموران انتظامی مستقر در ورزشگاه به خارج از میدان هدایت شد.

در دقیقه ۷۳ این دیدار هادی نوروزی در شرایطی مناسب وارد محوطه جریمه آلومینیوم شد که بعد از برخورد با بازیکن آلومینیوم سرنگون شد. احمد صالحی داور این دیدار با اعتقاد بر تمارض هادی نوروزی به این بازیکن کارت زرد نشان داد تا سومین اخطاری پرسپولیس در این دیدار هادی نوروزی باشد.

در ادامه بازی بصورت بسیار آرام دنبال می شد که ارسال از سمت راست آلومینیوم در دقیقه ۸۱ بر روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر میلاد میداوودی همراه شد که ضربه سر این بازیکن به شکلی خطرناک به کرنر تبدیل شد.

در دقیقه ۸۲ پیرزاده از میدان خارج و دهقانی به جای او به میدان آمد. در دقیقه ۸۳ نیز محمد نوری و کریم انصاری‌فر بجای ولاتکو و غلامرضا رضایی برای تیم پرسپولیس به میدان آمدند.

در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی ناموفق بود و بازی با همان تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این نتیجه پرسپولیس با ۳۹ امتیاز در جای ششم و آلومینیوم با ۲۷ امتیاز در جای چهاردهم باقی ماندند.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.