پرسپولیس با ۱۹ بازیکن به اهواز می‌روند

   پس از تمرین امروز پرسپولیس مانوئل ژوزه لیست خود را برای سفر به اهواز به مسئولان باشگاه داد. طبق نظر سرمربی پرسپولیس ۱۸ بازیکنی که در دربی ۷۵ نامشان در لیست بود عازم اهواز خواهند شد و بازیکنانی مثل معدنچی، کاظمیان، کنعانی و آقازمانی از لیست پرسپولیس برای دیدار مقابل فولاد خط خوردند.

نقی‌زاده هافبک جدید پرسپولیس که از ماشین سازی تبریز به این تیم آمده نوزدهمین بازیکنی است که همراه قرمزپوشان به اهواز خواهد رفت. فردا قبل از بازی با فولاد یک بازیکن از لیست پرسپولیس خط خواهد خورد.

قرار است بازیکنانی که در لیست پرسپولیس حضور ندارند فردا تمرینات خود را در درفشی‌فر دنبال کنند.

* روز گذشته پس از جلسه رویانیان با بازیکنان پرسپولیس عهدنامه‌ای برای قهرمانی این تیم امضا شد. علی کریمی و سوسا در این مراسم غایب بودند به همین دلیل این دو بازیکن پس از تمرین امروز عهدنامه را امضا کردند.

* پس از تمرین امروز جلسه‌ای بین زاید و محمد رویانیان درباره ناراحتی اخیر مهاجم لیبیایی پرسپولیس و نیمکت‌نشینی‌هایش برگزار شد. نتیجه این جلسه اعلام نشده است.

*مسئولان باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای با سوسا که رباط صلیبی‌اش پاره شده و نیاز به عمل جراحی دارد، برگزار کردند. پرسپولیسی‌ها به سوسا پیشنهاد فسخ قرارداد داده‌اند و قرار است وی پس از مشورت با مدیر برنامه‌هایش جواب مسئولان باشگاه را بدهد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.