پرسپولیس طلسم یازدهمی را می‌شکند؟

۲۳ام بهمن ،

 به نقل از خبرگزاری فارس، آخرین دیدار معوقه از هفته بیستم لیگ برتر روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. دیدارهای این هفته در تهران به دلیل آلودگی هوا لغو شده بود و به مرور این بازی‌ها برگزار شد.

گهر تیمی است که فقط  روی کاغذ شانس بقا در لیگ برتر را دارد و بعید است که این تیم با طرفداران خونگرم و با فرهنگش فصل بعد هم در لیگ برتر حضور داشته باشند ولی بازیکنان گهر می‌خواهند در بازی با پرسپولیس یکبار دیگر اعاده حیثیت کنند و به همین دلیل هم با تمام توان و انگیزه مقابل پرسپولیس بازی خواهند کرد. همانطور که در جام حذفی در شهر دورود مقابل استقلال بازنده‌ای سربلند بودند.

گهر در نیم‌فصل اول با مهدی تارتار پرسپولیس را در حالی با نتیجه تساوی متوقف کرد که کمک داور گل صحیح محمد پروین (پسر علی پروین) را ندید.

دو تیم ریشه‌های مشترک زیادی دارند. محمد مایلی‌کهن یک پرسپولیسی قدیمی است. محمد پروین پسر رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در گهر بازی می‌کند. از همه مهم‌تر اینکه حسین هدایتی مالک باشگاه نیز در قبل‌ عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بوده است.

بنابراین دیدار گهر و پرسپولیس نبرد پرسپولیسی‌های قدیمی است.

مسئولان دو باشگاه نیز در روزهای قبل مصاحبه‌هایی علیه یکدیگر در مورد کمک ۲۵۰ میلیون تومانی رویانیان به باشگاه گهر هم انجام دادند و حتی گفته شد حسین هدایتی یک و نیم میلیارد تومان از پرسپولیس رویانیان طلبکار است و این مبلغ از آن طلب کم شد!

از نظر فنی نیز پرسپولیس سه دیدار متوالی است که برد نداشته و مدام بر روی نوار مساوی گام برمی‌دارد. مساوی‌هایی که هواداران را آزرده‌ خاطر کرده است. پرسپولیس اگر گهر را ببرد شانس صعود تا رده هشتم را دارد اما اگر مساوی کند فقط می‌تواند به رده دهم برسد آن هم در صورتیکه راه‌آهن امروز در بازی معوقه‌اش برابر سپاهان امتیازی نگیرد. گهر هم که با ۱۸ امتیاز در رده هفدهم جدول است حتی در صورت برد هم از جایش تکان نمی‌خورد. پرسپولیس هم که هفته‌هاست بر روی پله یازدهم قرار دارد می‌خواهد طلسم یازدهمی را بشکند. سرخپوشان ۳۲ امتیازی می باشند.

دیدار دو تیم روز چهارشنبه برگزار می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.