پرسپولیس فراکهکشانی شد

جام جم آنلاین: پرسپولیس در چشم بر هم زدنی همه مدعیان را در فصل نقل و انتقالات جا گذاشته است تا با جذب سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، شهاب گردان، محسن بنگر و محمد قاضی تا اینجای کار، بار خود را برای قهرمانی در فصل دوازدهم لیگ برتر بسته باشد.

هر چند بریز و بپاش‌های محمد رویانیان تا همین جا نیز صدای خیلی از مدیران باشگاه‌ها و از جمله علیرضا رحیمی، مدیر عامل باشگاه سپاهان را درآورده، اما به نظر می‌رسد که مدیرعامل سرخ‌ها بدون توجه به وضعیت مالی باشگاه در آینده، تنها به دنبال بستن تیمی فراکهکشانی به قول خود است تا حداقل به جبران ناکامی فصل گذشته، دل هواداران و دوستداران تیمش را به‌دست آورد.

هر چند گفته می‌شود پرسپولیس با بازیکنان سرشناس دیگری همچون محمدرضا خلعتبری، میلاد زنیدپور و ایمان مبعلی نیز صحبت‌های مقدماتی را انجام داده و احتمال این هست که آنان را برای فصل بعد با پیراهن سرخ در لیگ برتر رویت کنیم، اما قطعا اجتماع این همه ستاره در یک تیم طلب می‌کند که پرسپولیس از همان ابتدای شروع مسابقات، همه حریفانش را با اختلاف گل زیاد شکست داده و یک بار دیگر زمینه حضور ۸۰ و ۹۰ هزار نفری طرفدارانش را در ورزشگاه آزادی فراهم آورد.

رویانیان فارغ از این‌که در آینده چه نتیجه‌ای برای سرخ‌ها رقم بخورد تا همین جا نیز برنده میدان رقابت در فصل نقل و انتقالات است، چرا که او با شل کردن سر کیسه نجومی از عهده آن برآمده است.

رویانیان که در واکنش به این سوال که پرسپولیس این پول‌ها را برای عقد قرارداد با بازیکنان بزرگ از کجا می‌آورد، به صراحت گفته است از همان محلی که سپاهان بودجه‌اش را تامین می‌کند تا خیال همه را از بابت سرازیر شدن پول دولت راحت کند.

او همچنین تصریح دارد پرسپولیس بچه یتیم نیست که بخواهد در فصل نقل و انتقالات دست روی دست گذاشته و خاصه خرجی دیگر مدعیان را تماشا کند.

در حالی که نمی‌توان پذیرفت بازیکنان جدید و اسمی پرسپولیس با رعایت سقف قرارداد به عضویت این تیم درآمده باشند، تنها باید امیدوار بود که پرسپولیس همچنان بتواند با قدرت عمل کرده و موتور حرکتی‌اش برای تزریق منابع مالی به روغن‌سوزی نیفتد.

آخر محمد رویانیان همان‌طور که به دفعات اعلام کرده به دنبال استانداردسازی در باشگاه بزرگی چون پرسپولیس است و قطعا یکی از پارامترهای اساسی این مساله خودکفایی مالی سرخ‌ها از منابع دولتی است که امیدواریم نه صد درصد بلکه در بخش اعظمی از این مساله پرسپولیس بتواند روی پای خود بایستد و صرف نگاهش به بودجه‌ های دولتی نباشد.

حجت‌الله اکبرآبادی – دبیر گروه ورزش


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.