پرسپولیس نسبت به فصل قبل قوی‌تر است

۲۳خردادماه،

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه تمرین روز پنجشنبه این تیم دربارهٔ بازیکنان فصل بعد سرخپوشان، اظهار کرد: بازیکنان قدرتمندی به ما اضافه شده‌اند. ما خط دفاعی و حمله قدرتمندی داریم و در خط هافبک هم ۱۰ بازیکن عالی داریم. فکر می‌کنم که امسال تیم‌مان قوی‌تر از سال قبل است.

به گزارش ایسنا،وی ادامه داد: ملی‌پوشان را حفظ ‌کرده‌ایم ، ضمن این که تعداد ملی‌پوش جدید هم به تیم اضافه شده‌اند، امسال تیم‌مان جوان شده و البته کاهش هزینه هم داشته‌ایم و در راستای مقاومت اقتصادی، امسال هزینه‌هایمان را ۲۰ درصد کاهش دادیم.

رویانیان دربارهٔ لزوم خصوصی سازی باشگاه‌های فوتبال، گفت: در آخر دولت آقای احمدی نژاد کار خوبی صورت گرفت که مورد تصویب مجلس هم قرار گرفت. امیدوارم که رییس جمهور بعدی حتما این کار را پیگیری کند و ما هم باید به آنها یادآوری کنیم، در غیر این صورت خصوصی سازی باشگاه‌ها دوباره رها می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دربارهٔ در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری هم، گفت: انتخابات صحنه حماسه سیاسی و حضور و تجلی ملتی بزرگ برای دفاع از تمامیت و اقتدار ملی است. همه مردم شرکت می‌کنند و من شب قبل شور و شوق زیادی را در بین جوانان ملاحظه کردم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.