پرسپولیسی‌ها از جذب دهنوی ناراضی‌اند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – کاربران پرسپولیسی خبرآنلاین از جذب قاسم دهنوی توسط باشگاه سرخپوش پایتخت ناراضی‌اند.

به گزارش ممتاز؛ دهنوی همان‌طور که پارسال استقلال را دور زد و به تراکتورسازی رفت، امسال هم طی یک حرکت عجیب، پرسپولیس و سپاهان را دور زد و نهایتا دوباره سر از پرسپولیس درآورد! او روز قبل لباس قرمز پوشید و در تمرین پرسپولیس حاضر شد. گرچه در فوتبال ایران طبیعی است که بازیکنان به خاطر پول، باشگاه‌ها را سر کار بگذارند و تعهدات خود را فراموش کنند، اما کاری که دهنوی انجام داد، در فوتبال ایران بی‌سابقه بود.

کاربران خبرآنلاین با درج نظرات خود در مورد پرسپولیسی شدن دهنوی، از این بازیکن و باشگاه پرسپولیس انتقاد کرده‌اند. البته تعدادی از کاربران هم از این اتفاق استقبال کرده‌اند و پرسپولیسی شدن دهنوی را به فال نیک گرفته‌اند. اما اکثر کاربران یا از پرسپولیس و دهنوی انتقاد کرده‌اند، یا نسبت به پرداخت پول‌های میلیاردی که سبب چنین اتفاقاتی می‌شود اعتراض کرده‌اند. کاربری با نام «ارتش سرخ آسیا» نوشته: «من یه پرسپولیسی دو آتیشه هستم اما از حضور دهنوی خوشحال نیستم. هر چقدر هم تو پست دهنوی مشکل داشته باشیم نباید دهنوی رو میاوردیم چون نشون داده فقط به پول فکر می‌کنه. البته اکثر فوتبالیست‌ها اینجوری هستن اما این یکی دیگه بسیار تابلوست.» کاربر دیگری نوشته: «کار ندارم بازیکن استقلاله یا پرسپولیس. اینجور بازیکنان هیچ ارزشی ندارن.» همچنین کاربری با نام کاربری هادی نوشته: «دلم میخواد یه تیم دیگه به طور مثال نفت تهران یه پیشنهاد بالا به دهنوی بده اون وقت ببینیم ندای قلب قاسم دهنوی چی میگه ؟»

یکی از کاربران که نسبت به رقم‌های میلیاردی قرارداد فوتبالیست‌ها اعتراض دارد هم نوشته: «مهم نیست پیشنهادات چقدره یا یکی ندای قلبیشه و یکی برای پدر یزرگوارشه، یکی اونقدر واسه خودش بزرگ شده که تیم ملی براش بی ارزش شده. مهم اینه که از کجا پولش داره میاد.» کاربر دیگری هم نوشته: «آقا من فقط از این زورم می گیره که این باشگاه ها همگیشون، چه صنعتیا چه استقلال و پرسپولیس و …، همشون دولتی هستن. یعنی اینکه پول این بازیکنان که ۱۰ برابره لیاقت و توانایی‌شونه، پول بیت الماله، پول مردمه. یعنی دارن از جیب من و شما پول می دن به این بازیکنان! توی این فوتبال مصرفی و مضحک هیچی عوض نمی شه، تا وقتی که فوتبال درآمدزا و خصوصی بشه. آقایان، مسئولان، عزیزان، باشگاه ها رو خصوصی کنین، خودتون پول در بیارین، بعد هرچقد دوست دارین به هرکی می خواین پول بدین! هیچ کسی هم دیگه نمی تونه اعتراض کنه.»

نظرات کاربران خبرآنلاین در مورد پرسپولیسی شدن قاسم دهنوی را ایـــنـــجـــا و ایـــنـــجـــا بخوانید.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.