پرسپولیس از داور و سه بازیکن استقلال شکایت کرد

بعد از تساوی دربی، پرسپولیس از داور و سه بازیکن استقلال شکایت کرد.

پرسپولیس از داور و سه بازیکن استقلال شکایت کرد

به گزارش ممتاز نیوز، پرسپولیس بعد از تساوی در دربی از داور و استقلال شکایت کرد.

شکایت باشگاه پرسپولیس از تیم داوری دربی

باشگاه پرسپولیسی‌ با انتشار ویدئویی توضیح داد:

این تصاویر لحظاتی از اتفاقات بین دو نیمه را نشان می‌دهد. جایی که مربیان حریف به داوران حمله‌ور شده و وقتی عقب بودند قصد متشنج کردن فضای بازی را داشتند. یک مربی به داور حمله می‌کند و مربی دروازه‌بان‌های حریف هم جلوی چشمان داور و در یک قدمی او مهدی ترابی را هل می‌دهد ولی داور مطلقا هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد و کارت زرد و قرمز که هیچ حتی از دادن تذکر هم ابا دارد!

بعد از آن هم بازیکنان پرسپولیس با کوچکترین خطایی کارت گرفتند اما حریف نه.

فقط می‌توان گفت داوری این بازی فراتر از افتضاح بود. انگار داوران می‌دانستند از این بازی چه می‌خواهند!

باشگاه پرسپولیس از تیم داوری شکایت می‌کند و امیدوار است مسئولان کمیته داوران توجیه مناسبی برای انتخاب این داور و همچنین فرآیندی که منجر به حضور این داور در دربی شد و نحوه قضاوت او داشته باشند.

سوت زدن علیه پرسپولیس در تمام صحنه‌های ۵۰-۵۰ و حتی واضح‌تر و نگرفتن هند واضح مدافع حریف به کنار، فقط بگویند داور مورد نظرشان چرا اجازه تعویض پرسپولیس را نداد؟ با کدام منطق؟ آیا امشب تیم داوری و مخصوصا داور وسط راحت می‌خوابد؟

شکایت پرسپولیس از سه بازیکن استقلال

باشگاه پرسپولیس مدعی است مجوز کار “ژستد” و “یامگا” به اتمام رسیده و بنابراین این دوبازیکن حق بازی در داربی را نداشتند. از طرف دیگر پرسپولیسی ها از رافائل سیلوا، بازیکن جدید استقلال شکایت کرده اند و مدعی هستند قرارداد این بازیکن غیر فانونی به ثبت رسیده چرا که استلالی ها بدهکار بوده‌اند و با مجوز کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال،فقط می توانستند دوبازیکن خارجی جذب کنند و رافائل سیلوا، بازیکن سوم بوده که در نقل و انتقالات زمستانی به استقلال پیوسته است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.