پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازهم متوقف شد

۲۱ام بهمن ،

در ادامه رقابتهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس با تساوی یک بر یک برابر نفت تهران همچنان در رده‌ی یازدهم باقی ماند.

ممتازنیوز:پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر نفت تهران متوقف شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابتهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس با تساوی یک بر یک برابر نفت تهران همچنان در رده‌ی یازدهم باقی ماند.

گلهای این دیدار را مصطفی سیفی در دقیقه اول این دیدار برای نفت تهران و ولاتکو دانوفسکی برای پرسپولیس به ثمر رساندند.

از نکات جالب این دیدار می‌توان به شکسته شدن طلسم حفظ دروازه پرسپولیس و اولین حضور ولاتکو اشاره کرد. در این فصل، این اولین امتیازی بود که نفت از پرسپولیس گرفت تا طلسم این تیم تهرانی شکسته شود.

گزارش این دیدار:

در نیمه اول این دیدار بازی برابری از سوی دو تیم به نمایش گذاشته شد که تیم نفت تهران بازی بهتری را به نمایش گذاشت.

در همان ابتدای این دیدار در حالیکه هنوز یک دقیقه از آغاز بازی نگذشته بود امین منوچهری با یک پاس خوب سیفی را صاحب توپ کرد که این بازیکن با جا گذاشتن چند بازیکن پرسپولیس توپ را به صورت زمینی به گوشه‌ی دروازه‌ی پرسپولیس زد که تلاش نیلسون برای گرفتن توپ ناموفق بود و اولین گل این دیدار به ثمر رسید.

در دقیقه‌ی ۱۱ این دیدار هم محمد قاضی اولین فرصت تیم پرسپولیس را محمد قاضی از دست داد و هفت دقیقه بعد از این اتفاق ارسال توپی از جناح چپ پرسپولیس بر روی دروازه‌ی نفت تهران فرصت خوبی را برای قاضی مهیا کرد که این بازیکن با ضربه‌ی سر توپ را برای ولاتکو دانوفسکی مهیا کرد تا این بازیکن با یک ضربه‌ی سنگین توپ را به کنج دروازه‌ی نفت تهران شوت کند و گل تساوی این دیدار را در دقیقه‌ی ۱۸ به ثمر برساند.

در دقیقه ۲۵ این دیدار یک ضربه ایستگاهی برای نفت تهران اعلام شد که یعقوب کریمی با ارسال این توپ فرصت خوبی را برای بازیکنان نفت تهران ایجاد کرد که با دخالت بنگر این فرصت به کرنر تبدیل شد.

در ادامه‌ی این دیدار باز هم فرصت خوبی برای تیم نفت تهران در دقیقه‌ی ۳۶ بدست آمد که یعقوب کریمی با نفوذ از سمت چپ تیم پرسپولیس و جا گذاشتن چند مدافع این تیم ضربه اش را به سمت دروازه‌ی پرسپولیس زد که با دخالت مدافع پرسپولیس به کرنر تبدیل شد.

در نیمه‌ی دوم این دیدار بازهم بیشتر وقت بازی در میانه‌ی میدان سپری شد.

در دقیقه‌ی ۵۲ این دیدار مدافعان پرسپولیس با برگشت دادن کرنر تیم نفت تهران این توپ را به یک ضد حمله تبدیل کردند که انصاری فرد در موقعیتی مناسب با دروازه بان نفت تهران ضربه اش را به توپ زد که فلاح زاده دروازه بان نفت تهران با نوک انگشتانش توپ را به کرنر فرستاد.

در ادامه‌ی این دیدار در دقیقه ۵۷ خیری از نفت تهران از میدان خارج و به جای او مهرآزما به میدان آمد.

در دقیقه‌ی ۶۰ این دیدار فرصت شوت زنی خوبی برای محمد قاضی بدست آمد که شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه نفت تهران با فاصله ای اندک به کنار دروازه رفت و پس از این ضربه قاضی از میدان خارج و به جای او غلامرضا رضایی به میدان آمد.

در دقیقه ۶۹ دومین تعویض هم برای نفت تهران صورت گرفت و ماریو راموس به جای منوچهری به میدان آمد.

دومین تعویض پرسپولیس هم در دقیقه ۷۶ انجام شد و گلزن این تیم در این دیدار (ولاتکو دانوفسکی) جایش را به نوروزی داد.

در دقیقه ۷۹ اولین کارت زرد این دیدار به مهرآزما بازیکن نفت تهران به سبب اعتراض به داور داده شد.

در دقیقه ۸۰ این دیدار یعقوب کریمی جایش را به رضا نوروزی داد در تیم نفت تهران داد.

در دقیقه ۸۲ این کریم انصاری فرد که به تصمیم داور معترض بود با کارت زرد داور روبه رو شد که با اعتراض یحیی گل محمدی به داور این دیدار، سرمربی پرسپولیس توسط داور این مسابقه اخراج شد.

در دقیقه ۸۹ بهمن کامل مرتکب خطایی شد که با کارت زرد داور مواجه شد. پس از این اعلام خطا، هادی نوروزی ضربه ایستگاهی را روانه دروازه نفت کرد که این توپ با اختلاف کمی به خارج رفت.

در دقیقه ۹۴ فرصت خوبی برای رضا نوروزی مهاجم نفت مهیا شد که نیلسون با واکنشی خوب این موقعیت را از مهاجم نفت گرفت.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.