پرسپولیس مشق قهرمانی کرد

۰۹اردیبهشت،

پرسپولیس با برتری یک بر صفر برابر ملوان برای قهرمانی در جام حذفی خط و نشان کشید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، دیدار پرسپولیس و ملوان از هفته‌ی سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری سرخپوشان همراه بود. نیمه‌ی اول این دیدار بدون اتفاق‌ی خاصی همراه بود، با اینحال با اغاز نیمه دوم، پرسپولیس تغییراتی را انجام داد و همین تغییرات سبب بازی بهتر از سوی میزبان شد.

پرسپولیس در نیمه‌ی دوم چند فرصت مناسب گلزنی را از دست داد و بازی به مراتب بهتری نسبت به ملوان ارائه کرد و موفق به زدن تک گل خود شد. در دقیقه ۵۶ پاس خوب نوری به انصاری‌فر رسید تا این بازیکن در موقعیتی تک به تک دروازه‌ی ملوان را باز کند و حساب کار یک بر صفر به سود پرسپولیس شود. در ادامه تلاش ملوانی‌ها برای به تساوی کشاندن کار بی‌نتیجه ماند تا پرسپولیس با برتری برابر ملوان آمادگی خود برای بازی برابر سپاهان در فینال جام حذفی را نشان دهد.

در این دیدار پژمان نوری و جواد شیرزاد از ملوان و کلاه‌کج، فشنگچی و حقیقی از پرسپولیس با کارت زرد داور جریمه شدند.

برای پرسپولیس در این دیدار نیلسون، رضا نورمحمدی،‌ سید جلال حسینی، محمد خانزاده،‌ رضا حقیقی،‌ امیرحسین فشنگچی، محمد نوری، عادل کلاه‌کج،‌ غلامرضا رضایی (ولادکو گروز دانوسکی در دقیقه‌ی ۴۶)،‌ کریم انصاری‌فرد (مهرزاد معدنچی در دقیقه‌ی ۷۹) و محمد قاضی (هادی نوروزی در دقیقه‌ی ۴۶) به میدان رفتند.

همچنین ملوان با سرگی پاشنکو، احمد آهی، بابک پورغلامی (محمد حیدری در دقیقه‌ی ۶۶)، هادی تامینی، جواد شیرزاد، حسین بادامکی، پژمان نوری، مازیار زارع، عزیز معبودی، سعید یوسف‌زاده (سعید عزت‌اللهی در دقیقه‌ی ۸۱) و محمد نزهتی در این دیدار حاضر شد.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.