پرسپولیس نیاز به آرامش دارد/اگر کریمی بود بازی گره نمی خورد

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تساوی سرخپوشان مقابل سایپای البرز در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: توقع بازی بهتری از پرسپولیسی ها مقابل این همه هوادار در ورزشگاه آزادی داشتیم.

محمد زادمهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هر دو تیم در نیمه اول بازی خوبی ارائه ندادند اما پرسپولیس در نیمه دوم بهتر بازی کرد و موقعیت های گلزنی از جمله پنالتی داشت اما نتوانست استفاده کند در مجموع پرسپولیسی ها با این بازیشان نتوانستند هواداران را راضی کنند.

وی اظهار داشت: پرسپولیسی ها با استرس بازی می کنند اما امیدوارم سرخپوشان از فرصت تعطیلات لیگ نهایت استفاده را کرده و به آرامش دست یابند زیرا که دور بودن از حاشیه ها باعث پیشرفت این تیم می شود.

وی درباره استفاده نکردن از کریمی توسط ژوزه بیان کرد: کریمی جزو نوابغ فوتبال ایران است به نظرم فوتبالیستی با قابلیت وی در ایران متولد نشده است علی کریمی با تکنیک خارق العاده اش می تواند گره گشای تیم پرسپولیس باشد کریمی آنقدر بزرگ است که حتی کی روش سرمربی تیم ملی هم نمی تواند از وی بگذرد.

پیشکسوت فوتبال درخصوص ۱۱ گل زده تا پایان هفته یازدهم گفت: این نتیجه در تاریخ پرسپولیس یک اتفاق نادر است، سرخپوشان با این همه بازیکن توانا و خوب نتیجه نامطلوبی در لیگ گرفته است.

زادمهر در مورد اعتراض تماشاگران به نحوه بازی پرسپولیسی ها گفت: تماشاگران صبر کمی دارند و اگر تیمشان نتیجه مطلوبی نگیرد اعتراض می کنند توقعات هواداران تا الان برآورده نشده است.

وی درباره عملکرد تیم فوتبال سایپا در این بازی نشان داد اگر بازیکنان سایپا بیشتر در ضربات آخر دقت می کردند می توانستند برنده این بازی باشند: آرامش در تیم سایپا موج می زند مدیریت و کادر فنی سایپا با هم هماهنگ هستند و سازمان یافته و نظامند در لیگ برتر هستند آینده خوبی را برای این تیم پیش بینی می کنم.

وی در مورد تعطیلات لیگ برتر خاطرنشان کرد: امیدوارم پرسپولیسی ها از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را کرده و نقاط ضعفشان را برطرف و در باقی بازی ها ناکامی گذشته را جبران کنند.

شایان ذکر است، تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سایپایی ها به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت و در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.