پرسپولیس ۱۰ نفره ملوان را شکست داد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پرسپولیس با گل امید عالیشاه توانست ملوان را شکست دهد.

به گزارش ممتاز؛ اتفاق خاص مسابقه پرسپولیس – ملوان در نیمه اول اخراج مهرداد کفشگری از پرسپولیس بود. او در دقیقه ۳۵ از زمین اخراج شد تا تیم دایی ۱۰ نفره به کارش ادامه دهد. این اتفاق در حالی افتاد که پرسپولیس با ۱۱ نفر هم نمی‌توانست حمله خطرناکی روی دروازه ملوان انجام دهد. با این حال سرخپوشان تهرانی مجبور بودند در ورزشگاه شهر خود با یک بازیکن کمتر بازی را ادامه دهند. پس از اخراج کفشگری، باز هم اتفاق خاصی در زمین رخ نداد. فقط در دقیقه ۴۴ ارسال محسن بنگر روی سر محمد نوری نشست اما ضربه او توسط سرگی پشنکو مهار شد تا آخرین موقعیت نیمه اول دو تیم هم وارد دروازه نشود.
با آغاز نیمه دوم، پرسپولیسی‌ها متحول شدند. با اینکه آن‌ها یک بازیکن کمتر از ملوان داشتند، بیشتر دویدند و موقعیت‌های بیشتری روی دورازه حریف ایجاد کردند. در دقیقه ۵۴ دروازه‌بان ملوان یک اشتباه کرد و توپ به بنگر رسید اما خود سرگی پشنکو ضربه مدافع پرسپولیس را مهار کرد. در دقیقه ۶۰ پیام صادقیان در محوطه جریمه می‌توانست دروازه ملوان را باز کند اما توپ او به پای مدافع ملوان خورد و به خارج رفت. سرانجام در دقیقه ۷۲ امید عالیشاه دروازه ملوان را باز کرد تا سرخپوشان تهرانی از حریف خود جلو بیفتند. عالیشان در دقیقه ۸۸ عالیشاه دوباره موقعیت گل داشت که از زاویه بسته توپ را به تیر دروازه ملوان زد. یک دقیقه بعد پرسپولیسی‌ها دوباره موقعیت گلزنی داشتند که این بار توپ را پشنکو گرفت.
بازی در دقایق پایان هیجان بیشتری پیدا کرده بود و ملوانی‌ها هم چند موقعیت روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند. سرانجام داور سوت پایان بازی را زد تا سرخپوشان تهرانی سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.