پرس: رونالدو در رئال مادرید بازنشسته می‌شود

۱۶خردادماه،

در روزهای قبل زمزمه‌های زیادی مبنی بر عدم علاقه کریستیانو رونالدو به تمدید نکردن قرارداد با رئال مادرید و دریافت پیشنهاد از تیم‌های منچستر یونایتد، موناکو و پاری‌سن ژرمن انتشار یافته است.

به نقل از ایسنا، پرس در گفت‌وگو با رادیو ال‌پری‌مر دربارهٔ آینده کریستیانو رونالدو در رئال مادرید گفت: هیچ‌گونه مذاکره‌ای و پیشنهادی از تیم‌های دیگر دربارهٔ کریستیانو رونالدو دریافت نکردیم. نظر من این است که کریستیانو رونالدو، در رئال مادرید بازنشسته می‌شود. این آرزوی ما است با این حال روزنامه‌ها هر روز برای خودشان مطالب جدید منتشر می‌کنند که صحت ندارد.

حقیقت این است که نمی‌دانم چرا رونالدو در چند وقت اخیر ناراحت بود. به او گفتم که نگران نباشد وبرای خوشحالی او همه‌کار می‌کنم. او فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت و هیچ وقت از من تقاضای رفتن از باشگاه را نداشته است.

کریستیانو رونالدو طی ۱۳۵ بازی برای رئال مادرید ۱۴۶ گل به ثمر رسانده است.

پرس همچنین دربارهٔ ژابی آلونسو هافبک اسپانیایی خود گفت:او اکنون مصدوم است. باید منتظر بمانیم تا پس از طی این دوران دربارهٔ آینده او صحبت کنیم. اگر او بخواهد در رئال بماند ما از آن استقبال می‌کنیم و اگر هم ترجیح بدهد باشگاه دیگری برای او مناسب خواهد بود تصمیمی را می‌گیریم که به سود او باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.