پرفروش‌های‌ اچ‌تی‌سی در بازار کدامند؟

Wildfire S اچ تی سی یکی از جمله مدل های این برند تایوانی است که تا کنون مورد تقاضای بالایی از سوی مشتریان روبرو شده است.

به گزارش سه نسل به نقل از موبنا ، این گوشی با برخورداری از امکانات صفحه نمایش لمسی خازنی ۳٫۲ اینچی TFT ، دوربین پنج مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک ، شتاب سنج و حسگر Proximity، محل کارت حافظه microSD تا ۳۲گیگابایتی، شماره گیری هوشمند، پردازنده ۶۰۰ مگاهرتزی و سیستم عامل نسخه آندروئی با ابعاد مناسبی تولید شده و از ساختار و کیفیت مطلوبی برخوردار است.

گوشی Wildfire S با گارانتی رسمی با قیمت ۳۴۰ هزار تومان و بدون گارانتی معتبر با قیمت ۲۹۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

One x که یکی از گوشی های گران قیمت این برند است تا کنون با تقاضای بالای مشتریان از اقبال عمومی خوبی برخوردار شده است.

این گوشی پرفروش اچ تی سی که با امکانات بالا تولید و روانه بازارهای جهانی تلفن همراه شده با قیمت یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومان به فروش می رسد.

این مدل جدید اچ تی سی دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی خازنی ۴٫۷ اینچ Super LCD 2 با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰)HD پیکسل) ، شیشه Gorilla و ۱۶ میلیون رنگ، نسخه ۴٫۰٫۳ آندروید (Ice Cream Sandwich) با جدیدترین منوی HTC Sense 4.0، پردازنده چهار هسته ای ۱٫۵GHZ Cortex-A9 ، هسته کم مصرف ، پردازنده گرافیک ULP GeForce 2 ، تراشه NVIDIA Tegra3، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین هشت مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک ، فلاش LED ، تشخیص چهره و Geotagging، دوربین ثانویه با وضوح ۷۲۰P برای چت تصویری، GPS با A-GPS، رادیو FM استریو با RDS، شتاب سنج ، حسگر Proximity و حسگر روشنایی اتوماتیک، سوکت صوتی استاندارد ۳٫۵ میلیمتری، خروجی تلویزیون MHL (نیاز به آداپتور MHL به HDMI)، ویرایشگر مستندات Office و ارتقای صوتی است.

گوشی CHACHA این برند نیز با قیمت ۲۹۰ هزار تومان با تقاضای بالایی از سوی مشتریان روبرو شده است.


جدیدترین مقاله های آی تی و موبایل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.