پرندگان خشمگین جدید در راه بازار

دوشنبه ۱۵آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است موبنا- شرکت راویو اعلام نموده که نسخه تازه بازی پرندگان خشمگین را با نام Star Wars ارایه می نماید.

بر اساس گزارش تفسیری شرکت راویو، نسخه Star Wars پرندگان خشمگین حاوی ۱۰ مرحله مختلف است که کمی با نسخه های پیشی فرق می نماید.
در این نسخه از بازی پرندگان خشمگین، فضاهای تازهی وجود دارد که از آن جمله می توان به سیاره سرخ اشاره نمود. بر این اساس کاربران می توانند به مریخ نوردی بپردازند و با فضاهای تازه در این بازی آشنا شوند.
در هر مرحله رازهایی وجود دارد که با گذشتن از آن اتفاقات قابل توجهی می افتد و یک سری رازها کشف می گردد.

با گذشتن از هر مرحله و رسیدن به مرحله نهایی همهی سیاره ها کشف می گردد.

این نسخه از بازی Angry birds برای دستگاه های مبتنی بر اندروید و iOS ارایه می گردد و در فروشگاه های آیتیونز اپل و Google Play در دسترس کاربران قرار می گیرد.

پرندگان خشمگین (Angry Birds) یک بازی ویدیویی فکری، ساخته راویو موبایل که در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت چیلینگو برای پلی‌استیشن همراه و ویندوز انتشار یافته‌ است.

در این بازی، بازیکنان چندین پرنده را به وسیله یک تیر کمان به سمت سازه‌هایی پرتاب می‌کنند، با هدف اینکه خوک‌هایی که داخل آنها پناه گرفته‌اند را نابود نمایند. این بازی در سال ۲۰۰۹ برای سیستم عامل آی‌اواس اپل انتشار یافت.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.