پرهیزکاران در یزد گوشه‌نشین می‌شوند

جام جم آنلاین: سریال پرهیزکاران گوشه نشین به کارگردانی محرم زینال زاده و تهیه کنندگی سید داوود تقوی نژاد در سیمای شبکه تابان در ۱۳ قسمت درحال تولید می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد، سریال پرهیزکاران گوشه نشین در ۱۳ قسمت داستان‌هایی را رقم می‌زند که با داستان اصلی در ارتباط هستند.

 این سریال به نویسندگی: امید شاهنده، تصویربرداری: ‌محمد راسخ فر و صدابرداری: حمیدرضا خرداد مهر در سیمای شبکه تابان در حال تولید می‌باشد.

این سریال داستان زندگی خیری است یزدی به نام حاج سزاوار که با وجود مال و ثروت فراوان در سادگی زندگی می‌کند، داستان از آنجا شروع می‌شود که گروهی از جهانگردان اروپایی به یزد می‌آیند. در میان آن‌ها پیرزنی که ناراحتی قلبی دارد در یکی از بیمارستان‌های یزد بستری می‌شود. دکتر علی سزاوار پسر حاج سزاوار که از معروفترین جراحان قلب در یزد می‌باشد قصد پیوند قلب برای آن پیرزن را دارد اما دختر پیرزن از اروپا به ایران می‌آید تا از این کار جلوگیری کند و مادرش را به اروپا ببرد و داستان ادامه می‌یابد…

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به طراح گریم: کیخسرو بامسی ــ فاطمه دهقان منشادی، طراح صحنه و لباس: محمد علی شکاری، دستیار کارگردان: ولی جلیلیان

ایرج مفیدی، مرتضی نسیم سبحان، امیررضا وزیری، فاطمه مجیبیان و جمیله ستوده‌نیا از جمله بازیگران این سریال هستند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.