پرواز هواپیماهای MD بدلیل گرمای هوا در طول روز ممنوع شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی اظهار داشت: با تصمیمات اخذ شده برای هواپیماهای MD ناوگان به منظور ارتقای ایمنی در پروازها در شرایط گرمای هوا محدودیت‌های پروازی اعمال شده و پرواز این هواپیماها در ساعت ٩ تا ١٨ ممنوع است.

پرواز هواپیماهای MD بدلیل گرمای هوا در طول روز ممنوع شد

به گزارش ممتاز نیوز، جعفر یازرلو از محدودیت ساعتی پرواز تعدادی از هواپیماهای کشور به دلیل گرمای هوا خبر داد و گفت: با تصمیمات اخذ شده برای هواپیماهای MD ناوگان به منظور ارتقای ایمنی در پروازها در شرایط گرمای هوا محدودیت‌های پروازی اعمال شده و پرواز این هواپیماها در ساعت ٩ تا ١٨ ممنوع است. 

وی ادامه داد: این محدودیت تنها به دلیل شرایط جوی و اینکه آسیبی به موتور هواپیما وارد نشود، اعمال شده و در حال حاضر هواپیماها براس ارتقای ایمنی پرواز ها در این گرمای هوا با ظرفیت کامل پرواز ندارند و کمتر از ظرفیت کامل هواپیما مسافر گیری می‌شود. 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به تعداد هواپیماهای MD ناوگان هوایی کشور افزود: حدود ۴۵ فروند هواپیمای MD در ناوگان موجود است که محدودیت ساعت پروازی برای این هواپیماها اعمال شده‌است.

وی تاکید کرد: محدودیت اعمال شده برای هواپیماهای MD درصورتی که شرکت‌های هواپیمایی روش کنترلی مناسب برای ایام گرم را به سازمان ارائه دهند حذف می‌شود.

انتهای پیام/


ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.