پروانه‌های زرین در انتظار عکاسان و طراحان پوستر/ بزرگداشت حافظ احمدی برگزار می‌شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فعالیت هیات داوران بخش مسابقه عکس و پوستر آغاز شد

داوری بخش مسابقه برترین مواد تبلیغی – عکس و پوستر فیلم – به عنوان یکی از بخشهای جنبی مهم جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان آغاز شد.

به گزارش هنرآنلاین؛ آرش صادقی و مهدی دلخواسته که دبیران مسابقه عکس و پوستر این جشنواره اند از دیروز میزبان هیات داوری سه نفره ای می باشند که کار داوری این بخش را عهده دار شده اند. داریوش فرهنگ، تورج منصوری و رضا برجی داورانی می باشند که از بین آثار رسیده برترین نمونه های مواد تبلیغی را انتخاب می کنند. جوایز این بخش در مراسم افتتاحیه جشنواره اهداء می گردد.

گفتنی است در بخش مسابقه عکس و پوستر، ۱۴ مجموعه عکس از ۱۴ فیلم سینمای ایران و ۱۵ پوستر از ۱۴ فیلم رقابت می کنند و همچنین در ایام برگزاری جشنواره نمایشگاه آثار در اصفهان برگزار خواهد شد که شامل ۱۸ مجموعه عکس از ۱۸ فیلم و ۲۰ پوستر از ۱۶ فیلم خواهد بود. جوایز این بخش شامل دو پروانه زرین خواهد بود.

داریوش فرهنگ فیلمساز و بازیگر باتجربه سینما و تلویزیون است که در کارنامه‌اش ساخت فیلم‌هایی مانند طلسم، تکیه بر باد و شب های تهران دیده می‌شود. تورج منصوری سالهاست به عنوان مدیر فیلمبرداری با برترین پروژه‌های سینمایی کشور همکاری دارد و به عنوان کارگردان نیز تجربه ساخت فیلم‌هایی چون هوای تازه، بازیچه، فرار مرگبار، انتخاب را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است. رضا برجی نیز مستند ساز و عکاس برجسته ایرانی است که به ویژه در حوزه عکاسی از جنگ آثار ماندگار بسیاری خلق کرده است.

*بزرگداشت حافظ احمدی برگزار می‌شود

نکته دیگر دربارهٔ این بخش برگزاری بزرگداشت حافظ احمدی عکاس باسابقه و خوشنام سینمای ایران است که در حاشیه جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.