پروانه فعالیت بیمه تعاون صادر شد

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

پروانه فعالیت بیمه تعاون صادر شد | چاپ |
دوشنبه ۲۴ تیر ساعت ۱۵:۰۶

عضو هیئت مدیره بیمه تعاون از صادر شدن پروانه فعالیت این شرکت بیمه خبر داد و گفت: ‌فعالیت آزمایشی این شرکت از امروز در استان تهران آغاز شده است.
به گزارش خبرنگار ممتاز به نقل از خبرگزاری فارس اکبر نجفی با اشاره به اینکه دیروز پروانه فعالیت بیمه تعاون از سوی بیمه مرکزی صادر شده است، اظهار داشت: از امروز فعالیت اجرایی بیمه تعاون به صورت آزمایشی در تهران آغاز خواهد شد.
عضو هیئت مدیره بیمه تعاون افزود: فعالیت آزمایشی برای تست سیستم‌های نرم افزاری و نحوه عملکرد بخش‌های اداری و فرم‌های مربوطه خواهد بود.
وی با بیان اینکه فعالیت بیمه تعاون ظرف دو هفته آینده طی مراسمی رسما افتتاح خواهد شد، گفت: در روزهای آینده نواقص و ایرادات احتمالی بررسی و در نهایت پس از رفع آنها شعبات استانی‌ نیز فعال خواهند شد.
۲۸ میلیارد تومان کل سرمایه اولیه شرکت بیمه تعاون بوده که ۵۵ درصد آن را مؤسسین تعهد پرداخت داده و ۴۵ درصد آن نیز از طریق پذیره نویسی تامین شده است.
همچنین اعضای هیئت مدیره بیمه تعاون، حسینی‌نیا معاون وزیر تعاون کار و رفاه، نظام آبادی از تعاونی مسکن فرهنگیان، بابایی عضو سابق هیئت مدیره بیمه ایران و شهرکی به همراه نجفی از اعضای هیئت مدیره می باشند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.