پرویز سیار: گل ایران کاملا سالم بود

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

پرویز سیار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره صحنه گل ایران که از سوی کمک‌داور آفساید اعلام شد گفت: در چنین صحنه‌هایی اگر بازیکنی نزدیک دروازه‌بان باشد و در موقعیت آفساید هم باشد اما هیچ دخالتی در بازی نداشته باشد iبه هیچ عنوان نمی‌توان آفساید او را اعلام کرد هرچن این بازیکن در موقعیت آفساید قرار داشته باشد. چنین صحنه‌هایی در صورتی آفساید است که بازیکن در وضعیت آفساید باشد و جلوی دید دروازه‌بان را هم گرفته باشد اما متاسفانه در این صحنه بازیکن برای دروازه‌بان مزاحمتی ایجاد نکرد چون او با یک متر فاصله سمت چپ قرار داشت اما توپ از سمت دیگر iبه سمت دروازه‌ آمد. این گل iبه هیچ عنوان آفساید نبود البته تشخیص این صحنه iبه دلیل دور بودن برای کمک‌داور مشکل است.

این کارشناس داوری درباره صحنه‌ای که داور iبه اشکان دژاگه کارت زرد نشان داد گفت: در تصاویر تلویزیونی مشخص نبود توپی که iبه سر بازیکن ازبک خورده است از سوی دژاگه فرستاده شده بود یا خیر اما اگر دژاگه این کار را کرده باشد، کارت زرد او صحیح است.

وی همچنین گفت: در یک صحنه قوچان نژاد از بغل بازیکن ازبکستان رد می‌شد که با بازیکن حریف برخورد کرد و داور خطا گرفت در حالی که این بازیکن عمل خطایی انجام نداده بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.