پروین در آستانه سرمربیگری پرسپولیس

رویانیان: از مایلی‌کهن و دایی استفاده می‌کنم

جام جم آنلاین: دوشنبه موعود معرفی سرمربی سرخپوشان گذشت و خبری از انتخاب جانشین مصطفی دنیزلی نشد؛ اتفاقی که محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه در توجیه آن توپ را به زمین رسانه‌ها انداخت و گفت: با تعریف و تمجیدی که از مانوئل پرتغالی شد، او هم قیمتش را بالا برد.

البته رویانیان به فاصله چند ساعت از این اظهار نظر اعلام کرد که اگر تا ۲۴ساعت آینده با سرمربی خارجی به توافق نرسد، علی پروین سرمربی خواهد شد.

رویانیان که پس از اعلام رسمی قطع همکاری مصطفی دنیزلی با پرسپولیس اعلام کرد تا زمان انتخاب سرمربی جدید نمی‌خوابد و حداکثر تا روز دوشنبه(دو روز پیش) فرد جدید را معرفی می‌کند، نتوانست این وعده‌اش را عملی سازد تا سرخپوشان همچنان بدون سرمربی طی طریق کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیروز در این باره گفت: اگر بعضی رسانه‌ها اجازه می‌دادند ما روز سه‌شنبه با سرمربی جدید قرارداد می‌بستیم، اما متاسفانه در حالی که با برخی گزینه‌ها مثل مانوئل مذاکره نهایی انجام نداده بودیم، نام آنها با آب و تاب در رسانه‌ها مطرح شد و با شکل‌گیری این فضا مانوئل رقم پیشنهادی‌اش را بالا برد!

وی با تاکید بر این‌که رسانه‌ها هیچ منفعت مالی در این داستان ندارند و تنها حس رقابت آنها چنین فضایی را برای پرسپولیس ترسیم کرد، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی سرخپوشان افزود: می‌توانم مربیان بزرگ اروپایی را هم به پرسپولیس بیاورم، اما به‌خاطر شرایط متفاوت فوتبال آسیا و اروپا بهتر است مربی خارجی معتبری را انتخاب کنیم که در آسیا و بویژه کشورهای اطراف ایران کار کرده و نتایج خوبی هم گرفته باشد؛ بنابراین گزینه‌های ما چندان تغییری نکرده است و امیدوارم ظرف چند روز آینده کار را تمام کنم.

تکلیف جذب محمدرضا خلعتبری چه شد؟ رویانیان در پاسخ به این سوال ایسنا گفت: ما با خلعتبری صحبت کردیم و او هم قول محکمی داد به پرسپولیس بیاید، هنوز هم او را می‌خواهیم اما اگر الان در واکنش به پیشنهاد مالی سنگین استقلالی‌ها بخواهد متقاعد شود و به این تیم برود دیگر خودش می‌داند. شاید ما نتوانیم پول سنگینی که درباره‌اش طرح شده را بپردازیم، ضمن این‌که با حل مشکل رضایت‌نامه کریم انصاری‌فرد، او هم دیروز با حضور در هیات تهران قرارداد خود را برای سه سال ثبت کرد.

وی با بیان این‌که فهرست مبالغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس را به وزارت ورزش و جوانان ارائه کرده است، افزود: تصمیم دارم این فهرست را به مسئولان سازمان بازرسی کل کشور، نهادهای حراستی و هر دستگاه مسئول مرتبط با این موضوع بدهم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به حضور سردار صلاحی در هیات مدیره استقلال که ظاهرا از دوستان اوست، اظهار کرد: استقلال یک سردار کم داشت و خوشحالم که بالاخره سردار خودش را هم پیدا کرد تا اوضاع بهتری پیدا کند.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای جذب محمد مایلی‌کهن و علی دایی خبر داد و گفت: مایلی‌کهن را دوست دارم و برای حضور او در پرسپولیس فکر کرده‌ام. درباره علی دایی هم همین فکر را دارم، اما باید ببینیم در آینده چه شرایطی خواهیم داشت تا بهترین تصمیم را بگیریم.

پروین می‌آید

اما در شرایطی که همگان منتظر معرفی یکی از چهار گزینه خارجی به عنوان سرمربی پرسپولیس هستند، محمد رویانیان، بعدازظهر دیروز معادله جدیدی را پیش‌روی هواداران این تیم گذاشت؛ معادله‌ای که می‌تواند به بازگشت علی پروین به نیمکت مربیگری این تیم ختم شود.

مدیرعامل قرمزها در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد:‌ تمام تلاش خودم را به صورت شبانه‌روز برای جلب سرمربی انجام دادم و با گزینه‌های مختلفی مذاکره کردم، اما خدمت هواداران عزیز عرض کنم با توجه به شرایط پرسپولیس درصورتی که ظرف ۲۴ ساعت آینده با گزینه خارجی به توافق نرسیم، علی پروین سرمربی پرسپولیس خواهد شد و روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

وی در پاسخ سؤالی که پروین دوست ندارد روی نیمکت بنشیند، نیز گفت: اگر من به علی پروین بگویم، این کار را خواهد کرد و در کل به این جمع‌بندی رسیده‌ام.

حالا باید منتظر این ۲۴ ساعت سرنوشت ساز برای پرسپولیسی‌ها ماند. اگر گزینه‌های خارجی قیمت‌هایشان را پایین نیاورند، با توجه به انتقادات گسترده‌ای که بابت ولخرجی‌های اخیر به رویانیان شده است، هیچ بعید نیست او در مورد انتخاب علی پروین به جمع‌بندی نهایی برسد.

استقبال پرشور از انصاری‌فرد

کریم انصاری فرد، مهاجم پرسپولیس دیروز پس از آن‌که قرارداد رسمی سه ساله‌اش را در هیات فوتبال به ثبت رساند در میان استقبال پرشور هواداران این تیم در محل برگزاری تمرینات سرخپوشان پایتخت حضور یافت.

وی سپس در جمع خبرنگاران گفت: بعد از چند سال حضور در تیم سایپا این حق را داشتم تا برای پیوستن به تیم‌های دیگر مذاکره کنم که پس از بررسی همه‌جانبه تصمیم به حضور در تیم پرسپولیس گرفتم.

انصاری فرد ادامه داد: در سه سال اخیر موضوع حضور در تیم پرسپولیس زیاد مطرح شده بود و به خواست مردم به جمع سرخپوشان پیوستم که امیدوارم بتوانم به این تیم برای رسیدن به اهداف مورد نظر کمک کنم.

انصاری فرد در پاسخ به این پرسش که آیا بزرگان باشگاه پرسپولیس نقشی در پیوستن او به سرخپوشان داشته‌اند، اظهار داشت: پرسپولیس آنقدر بزرگ است که نیاز نیست فردی واسطه حضور بازیکنی در این تیم شود. امیدوارم با الگوگیری از بزرگان فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس در آینده پیشرفت کنم.

انصاری‌فرد که پیش از این علاقه خاصی به پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ داشته است، اضافه کرد: در تیم ملی فوتبال کشورمان با شماره ۱۰ بازی می‌کنم و با توافقی که با مسوولان باشگاه پرسپولیس داشتم، قرار شد در لیگ برتر دوازدهم پیراهن شماره ۹ را بپوشم و از این بابت هیچ مشکلی ندارم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.