پروژه مشارکتی جایگاه سوخت دو منظوره و نمایشگاه شهر کتاب در تبریز کلنگ زنی شد

۰۱م اسفند ،

شهردار منطقه هفت تبریز در آئین کلنگ‌زنی این پروژه‌ها گفت: سالن چندمنظوره ورزشی جاده وادی رحمت به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع، گلخانه کوی لاله و پروژه مجتمع مسکونی شهرک اندیشه از دیگر پروژه‌های عمرانی مشارکتی شهرداری این منطقه است که به زودی مراحل اجرایی آن‌ها آغاز می گردد.

ˈداوود امیرحقیانˈ افزود: برای سال ۹۲ بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال بودجه پیش‌بینی شده که نسبت به سال قبل ۳۳ درصد رشد دارد.

وی خدمات‌رسانی گسترده به شهرک‌های واقع در محدوده این شهرداری، اجرای مسیرگشایی ۲۰ متری آخمقیه، احداث اولین بوستان قرآنی شمالغرب کشور، احداث کانال‌‌های متعدد هدایت و دفع آب‌های سطحی از جمله کانال‌های کرجان و رواسان، احداث چندین زمین چمن مصنوعی، سالن‌های چند منظوره ورزشی، اجرای طرح‌های مناسب‌سازی محیط برای معلولان، برنامه‌ریزی برای ساماندهی شغل‌های مزاحم از سطح منطقه و اجرای ده‌ها طرح و پروژه عمرانی، خدماتی بزرگ و کوچک را از جمله مهم‌ترین اقدامات این منطقه طی سال‌های اخیر برشمرد.

وی با اشاره به احداث شهرک ویژه برای انتقال مشاغل مزاحم سطح منطقه به ویژه آهن‌فروشان افزود: این شهرک در فضایی به وسعت ۳۶ هکتار در منطقه باغ معروف ایجاد خواهد شد.

پروژه مشارکتی جایگاه سوخت دو منظوره بنزین و گاز در زمینی به وسعت یک هزار و ۷۰۰ متر واقع در ۳۵ متری اندیشه و نمایشگاه دائمی شهر کتاب واقع در خیابان آزادی جنب کتابخانه مرکزی احداث می گردد.

۶۱۲۰/۵۸۷

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.