پرویز مظلومی: اشخاصی که از خارج آمده‌اند با مناسبات فوتبال آشنایی ندارند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

سرمربی سابق استقلال در مورد مراسم جشن فوتبال اظهار نظر نمود.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) پرویز مظلومی در حاشیه جشن فوتبال اظهار نمود: از هدایتی تشکر می‌کنم که چنین مراسمی را در این روز برگزار نمود و اهالی فوتبال را دور هم جمع نمود. البته فکر نمی‌کنم کسی با کسی قهر بوده باشد. ما همه با هم دوست هستیم ولی به هر حال مراسم خوبی است و جمع نمودن اشخاص در چنین روزی دور هم حرکت قابل توجهی است و اگر بین اشخاصی هم کدورتی وجود داشته باشد در چنین مراسمی برطرف می‌شود.

سرمربی سابق استقلال درباره‌ی این‌که چرا حاشیه‌های فوتبال ما بسیار شده است،‌ گفت: هرکسی باید در حیطه‌ی وظایف خودش اظهارنظر کند اما متاسفانه می‌بینیم امروزه در فوتبال ما پس از این‌که جلسه هیات مدیره برگزار می‌شود همه دوست دارند صحبت نمایند. اگر این روند ادامه‌دار باشد روزهای خوبی را پیش‌بینی نمی‌کنم. مربی، هیات‌مدیره و مدیر هرکدام باید در حیطه وظایف خودشان عمل نمایند.

مظلومی در ادامه بیان نمود: در به وجود آمدن این فضا همه مقصر هستیم و باید هم ما و هم رسانه‌ها کمک کنیم تا این شرایط تغییر پیدا کند. هرچند گاهی اشخاصی از خارج فوتبال به ورزش آمده‌اند و به خاطر این‌که با مناسبات آن کاملا آشنایی ندارند به حواشی دامن می‌زنند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.