پرویز مظلومی : همیشه بعد از باخت برایم رفتن نظرسنجی می گذارید/ در ورزشگاه تشویقم نمی کنند اما در دل شان دوستم دارند

سرمربی استقلال در پایان بازی تیمش با الریان و زنده شدن دوباره امیدهای استقلال در بازی های آسیایی به خبرآنلاین گفت:« این بازی برای مان اهمیت ویژه ای داشت ، خدا را شکر که بازی را بردیم و شرایط مان خیلی خوب شد. این برد واقعا متعلق به همه علاقمندان در فوتبال ایران است. »

از او درباره سر و صداها در رختکن و اعتراض بازیکنان می پرسیم که با خنده می گوید:« انشاالله درست می شود. حتما با آنها برخورد می کنیم و همین طور شرایط باقی نمی ماند. شما نگران نباشید ، حتما درستش می کنیم.» و بعد نوبت می رسد به بحث خبرآنلاین که می گوید:« خوشم می آید هر بار ما یک بازی را می بازیم ، شما نظرسنجی می گذارید که مردم به نظر شما بهتر نیست که مظلومی از استقلال برود؟ خوشم آمد که دیدید مردم بر خلاف نظرتان رای دادند.» این جمله را می گوید و بعد لبخندی می زند. اما این بار شاید خود مظلومی هم باور نداشت که نظر مردم به ادامه کارش در استقلال و بعد از ناکامی در راه رسیدن به قهرمانی لیگ باشد؛« اصلا این طور نیست . اتفاقا من مطمئن بودم که مردم دوستم دارند و می دانند که تمام تلاشم را برای موفقیت استقلال می کنم.»

اما در همین بازی با الریان هم تقریبا همه تشویق شدند در ورزشگاه ، غیر از مظلومی. او وقتی این جمله را که می شنود با لبخندی می گوید:« حتی اگر بعضی جاها مثل ورزشگاه هم تشویق نشوم ، مطمئنم هواداران استقلال در قلب های شان دوستم دارند.»

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.