پروین: اسماشون سخته همون پرتغالی و آرژانتینی بگم راحت ترم/ به ما چه که کروش مشکل داره!/ ایشالا فردا عصر می بریمش سر تمرین

به گزارش خبرآنلاین ؛ در پایان نشست طولانی مدت پیشکسوتان پرسپولیس هم انتخاب سرمربی تیم نهایی نشد اما همه اعضا با گزینه های مورد نظر محمد رویانیان برای هدایت تیم موافقت کردند. علی پروین به عنوان نماینده حاضرین در نشست در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت:« از بین گزینه آرژانتینی و پرتغالی ، یکی هدایت تیم را قبول می کند. قرار شده امشب سردار با این مربی ها صحبت کند ، هرکدام که نهایی شود را به من می گوید و شاید همین امشب تا آخر وقت نامش را اعلام کنیم. الان جمع بندی ما میان مربی پرتغالی و آرژانتینی است. یکی از این دو روی نیمکت پرسپولیس می نشیند. »

او ادامه داد:« من هم می دانم فرصت کم است اما به هر حال ما به این نتیجه رسیدیم که مربی خارجی برای تیم بیاوریم.» او درباره حضور دو مربی جدید به عنوان دستیاران عاشوری در تمرین عصر گفت:« من این خبر را الان اینجا شنیدم. آقای عاشوری این کار را با چه کسی هماهنگ کرده؟ همین امروز در نشست خودمان هم هیچ بحثی از عاشوری و این دو نفر که گفتید نشد. مربی خارجی هم که بیاید ، ۲ یا ۳ دستیار به همراهش می آورد.» پروین درباره بحث احتمال مربی ایرانی گفت:«ببین اگر همین امشب ما با یکی از این دو نفر تمام کنیم که شبانه به سمت ایران می آید و نهایتا تا فردا ظهر تهران است. انشاالله برای تمرین فردا عصر می بریمش سر تمرین تیم!»

پروین بعد از این حرفهای رسمی کمی آن طرف تر دوباره در جمع خبرنگاران قرار گرفت و این بار بدون وجود دوربین کمی خودمانی تر و راحت تر حرف می زد. او که از تیترهای خبرورزشی سر ماجرای کاندیدا شدنش برای مربیگری تیم دلخور بود ، گلایه های شدیدش را با صدایی رسا گفت و بعد هم تاکید کرد هر کسی مربی شود ، علی کریمی از پرسپولیس نمی رود. اصرار داشت این بازیکنان با مشورت خود او جذب شدند و بعد هم گفت:« اگر این دو تا گزینه نشدند شاید رفتیم سراغ گزینه های ایرانی اما تا فردا یکی از این دو می آیند.»

حالا دوباره خوزه مانوئل یکی از گزینه های اصلی مربیگری پرسپولیس است. انگار او پذیرفته به رویانیان تخفیف بدهد تا سرمربی پرسپولیس شود اما آمدن این مربی که با کروش مشکل دارد ، دردسر ایجاد نمی کند؟ علی پروین می گوید:« به ما چه که کروش با این پرتغالی مشکل داره! برن مشکلشون رو با هم حل کنن. ما دنبال مربی خوب می گشتیم ، این هم گزینه خوبیه. البته اون آرژانتینیه هم شانس داره!»

او این بار به خبرآنلاین گفت:« بابا اسم این مربیا سخته. این پرتغالیه چی بود؟ مانوئل ! تو جلسه هم همه سعی می کردن اسماشون رو نگن چون خیلی سخت بود! هی می گفتیم پرتغالی و آرژانتینی . حتی جلسه برای این طولانی شد که نیم ساعت سعی کردیم با گزینه اصلی مون حرف بزنیم و تمومش کنیم اما موبایلش زنگ نمی خورد.»

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.