پرینتری که با جوهر یک خودکار شارژ می شود + عکس

پرینتری که با جوهر یک خودکار شارژ می شود + عکس

بسیاری از ما در خانه خودکارهایی داریم که از آن ها استفاده نمی کنیم و جوهر این خودکارها آنقدر بی استفاده می ماند تا اینکه خشک شده و از بین برود در حالی که می توان از این خودکارها استفاده ای قابل توجه و متفاوت کرد.

“تای جین کیم” دانشجوی طراحی در چین است که چندی پیش برای پایان نامه دانشگاهی خود وسیله ای جالب را اختراع کرد. این وسیله که هدف ساخت آن صرفه جویی در هزینه های جاری است می تواند از خودکارهای قدیمی استفاده بهینه کند.

پرینتری که با جوهر یک خودکار شارژ می شود + عکس

“پرینتر خودکاری” وسیله ای است که دیگر نیازی به کارتریج های گران قیمت ندارد و می تواند با استفاده از یک خودکار موارد درخواستی شما را چاپ کند. این وسیله جوهر خودکارهای قدیمی را استفاده کرده و به کمک آن ها برگه های مختلف را پرینت می گیرد.

پرینتری که با جوهر یک خودکار شارژ می شود + عکس

برای استفاده از این دستگاه که جای بسیار کمی نیز اشغال می کند تنها کافی است تا یک خودکار بیکار را درون آن قرار دهید سپس دستگاه باقی کارها را به صورت اتومات انجام می دهد و پس از تمام شدن جوهر خودکار آن را خارج می کند.

هر خودکار می تواند تا ۳۰ یا ۴۰ برگه را پرینت بگیرد که این مقدار به نوع مطلب بازمیگردد. البته مشکل این وسیله آن است که رنگ های مختلفی ندارد و تنها از رنگ پیشنهادی شما می تواند استفاده کند یعنی اگر خودکار قرمز در آن قرار دهید تمام مدارک قرمز پرینت خواهد شد.

مطالب مرتبط:

  1. شارژ موبایل با قابلمه + عکس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.