پزشکان زیر چتر حمایتی دولت قرار گیرند

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : رئیس انجمن پزشکان عمومی آذربایجان غربی گفت: پزشکان مختلف اعم از فعالان بخش دولتی و خصوصی زیر چتر حمایتی دولت قرار گیرند.

ولی رستم‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس ، اظهار داشت: پزشکی یکی از مشاغل پراسترس و خطرزا محسوب می‌شود، بنابراین برای تامین نیازهای روحی و مادی باید از حمایت‌های دولتی بهره‌مند شوند.

وی بهره‌مند شدن پزشکان بخش خصوصی از خدمات بیمه‌ای را خواستار شد و ادامه داد: همان‌طور که دولت؛ کارگران ساختمانی، قالیبافان، رانندگان تاکسی و … را زیر پوشش بیمه قرار می‌دهد، این انتظار وجود دارد پزشکان نیز از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی آذربایجان غربی با اظهار اینکه پزشکان این استان از مالیات سنگین و درآمد کم رنج می‌برند، ادامه داد: همه پزشکان از درآمد کافی برخوردار نیستند، ولی این موضوع در نحوه خدمات‌رسانی آنها به جامعه هدف تاثیر منفی بر جای نمی‌گذارد.

رستم‌زاده با اشاره به اینکه تعدادی از پزشکان به بخش دولتی جذب شده‌اند، اظهار داشت: درآمد این قشر نسبت به عملکرد و خدمات‌شان بسیار ناچیز است، به طوری‌که پزشکان فعال در درمانگاه‌های روستایی از این جهت با مشکلات به مراتب بیشتری روبه‌رو می باشند.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.