پزشکیان خطاب به مجریانی که قانون را قبول ندارند: امام(ره) می​گفت تو غلط کردی قانون را قبول نداری، قانون تو را قبول ندارد!

۳۰م دیماه ،

به گزارش خبرآنلاین مسعود پزشکیان در یازدهمین کنگره حزب مردم سالاری با بیان اینکه عاشورا را عده​ای به وجود آوردند که از امام حسین دعوت کردند و گفتند ما پشت شما هستیم، ادامه داد: اما دیدید که چه اتفاقی افتاد!

وی از آیات و احادیثی دربارهٔ لزوم پایبندی به عهد و پیمان یاد کرد و گفت: ما با چه وضعیتی روبرو هستیم؟ قانون می​نویسیم اما اجرا نمی​شود. قانون تعهد مشترک یک ملت است. آن وقت مجری قانون می​گوید من قانون را قبول ندارم! امام (ره) می​فرمود: تو غلط کردی قانون را قبول نداری، قانون تو را قبول ندارد. هرکس می​گوید قانون را قبول ندارم، یک دیکتاتور است. همه باید قانون را اجرا کنند.

وزیر اسبق بهداشت در دولت اصلاحات در بخشی از سخنان خود افزود: ممکن است من خیلی چیزها را قبول نداشته باشم. به طور مثال من به آقای احمدی​نژاد رای ندادم ولی وقتی قانون گفت که او رئیس جمهور است، می​پذیرم. اما اینکه کسی بگوید من قانون یا برنامه را قبول ندارم، مسخره نیست؟ چقدر به مردم وعده دادیم و عمل نکردیم؟ چقدر به مردم دروغ گفتیم؟ وقتی وعده دادی و خلاف کردی، خشم مردم را برانگیخته​ای. چقدر آمار غلط دادیم؟ دو تا کار کردیم، گفتیم ۱۰۰ تا کار کرده​ایم!

پزشکیان در پایان سخنانش اظهار داشت: برون رفت از وضعیت فعلی سه تاحرف بیشتر ندارد، «علم، مشارکت و ایمان و باور». اول باید عالمانه تصمیم بگیریم و به کارشناسان احترام بگذاریم. این فقر و بدبختی و بیکاری که در جامعه هست به خاطر این است که کسانی نقشه راه را کشیده​اند که کار را بلد نبودند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.