پست بانک، صندوق قرض‌الحسنه راه اندازی می‌کند

۱فروردین ۱۳،

پست بانک، صندوق قرض‌الحسنه راه اندازی می‌کند | چاپ |
سه شنبه ۰۶ فروردین ساعت ۱۰:۲۸

بینا- سرپرست پست بانک ایران گفت: فرآیند تاسیس صندوق قرض‌الحسنه پست بانک براساس تکلیف بانک مرکزی نهائی شده و به زودی عملیاتی خواهد شد.
به گزارش بینا، مرتضی دستجانی فراهانی با اشاره به اینکه طرح دفاتر خدمات بانکی روستایی یکی از طرح‌های برگزیده در راتسای محرومیت‌زدائی است، اظهار کرد: طرح دفاتر خدمات بانکی روستائی پست بانک جمهوری اسلامی ایران از میان ۶۰۰ طرح ارائه شده به سازمان اسکان بشرملل متحد از سراسر دنیا به عنوان یکی از طرح‌های برگزیده در زمینه محرومیت‌زدائی انتخاب و موفق به دریافت این نشان با ارزش بین‌المللی شد که حاصل زحمات و تلاش‌های کارکنان و کارگزاران خدوم این بانک و خدمت‌رسانی لحظه‌ای(Online) آنان در بیش از ۱۰ هزار نقطه روستائی کشور است.
وی خاطرنشان کرد: همه منابع جذب شده توسط دفاتر روستائی پست بانک درقالب تسهیلات اشتغال‌زائی و تولید در همان مناطق سرمایه‌گذاری می‌‌شود زیرا هدف این بانک حفظ و گسترش اشتغال‌زائی و محرومیت‌زدائی در روستاها و توجه ویژه به جوانان است.
فراهانی در پایان گفت: فرآیند تاسیس صندوق قرض‌الحسنه پست بانک براساس تکلیف بانک مرکزی نهائی شده و به زودی عملیاتی خواهد شد تا منابع و سپرده‌های قرض‌الحسنه جذب شده به صورت خاص در قالب وام‌های قرض الحسنه در اختیار نیازمندان جامعه قرار گیرد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.