پسری با پاهای فیلی+عکس

وینست اوکتچ، پسر ده ساله اوگاندایی با مشکلاتی در غدد لنفاوی خود رو به رو است که باعث شده است تا پاهای او بیش از حد بزرگ شده و توانایی هر گونه حرکتی از او سلب شود.

ممتاز نیوز، یک کودک ده ساله در کشور آفریقایی اوگاندا به یک بیماری بسیار نادر دچار شده است که پاهای او را تحت تاثیر قرار داده و باعث شده است تا این کودک به ” پسر پا فیلی ” مشهور شود. “وینست اوکتچ” با مشکلاتی در غدد لنفاوی خود رو به رو است که باعث شده است تا پاهای او بیش از حد بزرگ شده و توانایی هر گونه حرکتی از او سلب شود.

پزشکان در محل زندگی این کودک معتقد هستند که مورد او یکی از نادرترین موارد رخ داده در این کشور است و بسیاری از آنها اعلام کرده اند که از درمان این کودک به نوعی ناتوان هستند. پدر این کودک می گوید: مشکلات این کودک از سن ۱۸ ماهگی در وی بروز کرد و پاهای او شروع به بزرگ شدن کردند. متاسفانه به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم او را به مراکز درمانی ببریم.

در حال حاضر او دیگر نمی تواند راه برود و به سختی می تواند به شکل چهار دست و پا بر روی زمین حرکت کند. به دلیل نبود شلواری برای او، این کودک مجبور شده است تا از لباس های دخترانه مثل دامن استفاده کند تا بتواند پاهای خود را بپوشاند. پزشکان محلی امیدوار هستند که به نوعی بتوانند از کشورهای پیشرفته تر در زمینه علم پزشکی کمک بگیرند تا بتوانند این کودک را درمان کنند.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.