پسر معتاد که به خودروی پدر هم رحم نکرد

سرکلانتر اول پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری پسری معتاد به شیشه خبر داد که به خاطر اعتیاد خودروی پدرش را دزدید.
ممتازنیوز : سرهنگ مهدی رضایانی ضمن اشاره به دستگیری یک متهم معتاد به شیشه در شمال تهران گفت: «این متهم برای مخارج اعتیاد خودروی پدرش را ربود.

وی در تشریح این خبر گفت: عصر روز گذشته شخصی به عنوان شاکی وارد کلانتری ۱۰۱ تجریش شده و عنوان داشت که خودروی وی از مقابل منزل ربوده شده و درخواست کرد که به این شکایت رسیدگی شود.

وی ادامه داد: پس از انجام مراحل تحقیقات و بررسی‌ها ماموران تجسس کلانتری مظنونین پرونده را مورد بررسی قرار دادند تا اینکه متوجه شدند خودرو با سوییچ مسروقه از منزل، روشن شده و درست از زمانی که خودرو به سرقت رفته است یکی از پسران شاکی به منزل بازنگشته است و خبری از وی نیست.

سرهنگ رضایانی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این فرد در پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر دارای سابقه دستگیری است و تا کنون چند بار نیز به خاطر اعتیاد به شیشه بازداشت و راهی کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد شده اما هر بار پس از رهایی مجددا به سراغ مواد رفته است.

وی اظهار داشت: با به دست آمدن این سرنخ‌ها، تعقیب و دستگیری این مظنون در دستور کار ماموران قرار گرفت که این تلاش چند ساعتی بیشتر طول نکشید و ساعاتی بعد متهم که پسر شاکی بود، در کلانتری مقابل ماموران به تشریح جرم خود و نحوه سرقت خودروی پدرش پرداخت.

سرکلان‌تر اول اضافه کرد: متهم که» افشین «نام داشت با عنوان اینکه دارای سوابق اعتیاد به شیشه و سرقت است و در حال حاضر کارتن خواب می‌باشد به ماموران گفت که برای هزینه‌های اعتیادم دست به سرقت خودروی پدرم زده‌ام و تا کنون چندین بار نیز از وجوه نقد منزل نیز سرقت کرده‌ام.

رضایانی در پایان گفت: اعتیاد از جمله جرایمی است که به وقوع جرایم دیگر می‌انجامد، چرا که فرد معتاد برای به دست آوردن هزینه‌های اعتیاد خود باید از منبعی پول تهیه کند و سرقت راحت‌ترین راه برای این دسته از افراد است.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۴ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۱۹ خرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اخبار مهم, رحم کردن, پدر, پسر, پسری که به خودروی پدر هم رحم نکرد

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.