«پشت صحنه» احسان علیخانی، امروز با صدای محسن چاوشی و فرزاد فرزین روی آنتن می‌رود

۳۰م دیماه ،

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: محسن چاوشی و فرزاد فرزین دو خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران برای تولید قطعهٔ «واسه آبروی مردمت بجنگ» با یکدیگر همکاری کرده‌اند که این قطعه به عنوان تیتراژ برنامه تلویزیونی «پشت صحنه» از روز یکشنبه اول بهمن‌ماه، هر شب به جز پنج‌شنبه و جمعه روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

این برنامه را احسان علیخانی تهیه‌کنندگی و اجرا می‌کند و قرار است در آن به پشت صحنه زندگی قهرمانان المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن بپردازد که قهرمانان ورزشی در این برنامه با خانواده‌هایشان حاضر می‌شوند و از پشت صحنه زندگی ورزشیشان که منجر به قهرمانی آن‌ها شده، می‌گویند.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، پس از گذشت مدت‌ها از آخرین همکاری مشترک محسن چاوشی و فرزاد فرزین، این دو خواننده در همکاری‌ای تازه، قطعهٔ دو صدایی «واسه آبروی مردمت بجنگ» را با ترانه‌ای از روزبه بمانی، آهنگ و تنظیم محسن چاوشی در قالب یک تیتراژ منتشر خواهند کرد.

لازم به ذکر است که ضبط موسیقی این قطعه در استدیو ۱۰۳ انجام شده و آرش پاکزاد کار میکس و مسترینگ را برعهده داشته است.

به زودی با پخش این برنامه از سیما، به صورت همزمان می‌توانید این قطعه دو صدایی محسن چاوشی و فرزاد فرزین را با اجازه صاحب اثر از طریق پایگاه اینترنتی موسیقی ایرانیان دریافت کنید.

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. منصوره:

    اهنگ فوق العاده ایه مخصوصا با صحنه های اخر برنامه که مثل همیشه احسان علیخانی گل کاشته،و عالیه.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.