پشت صحنه المپیک به روایت علیخانی

۳۰م دیماه ،

جام جم آنلاین: برنامه «پشت صحنه» احسان علیخانی با محوریت زندگی قهرمانان المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲ از فردا از شبکه سه پخش می‌شود.

اجرا و تهیه‌کنندگی «پشت صحنه» را احسان علیخانی برعهده دارد و این برنامه در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه هر شب به جز پنجشنبه و جمعه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

علیخانی در گفت‌وگو با جام‌جم پشت صحنه را یک برنامه متفاوت خواند و گفت: کسی تا به حال این کار را نکرده که با قهرمانان المپیک و خانواده‌شان صحبت کند. ما همیشه از تلویزیون مرحله آخر کار این قهرمانان را می‌بینیم که روی سکو می‌روند و مدال می‌گیرند. اما در برنامه پشت صحنه دربارهٔ دلایل این موفقیت صحبت می‌شود. ما منحصرا دربارهٔ قهرمانان المپیک و پارالمپیک صحبت می‌کنیم و کاری به مسابقات آسیایی و کشوری نداریم.

وی دربارهٔ جزئیات پشت صحنه توضیح داد: پنج نفر از کسانی که در زندگی این قهرمانان موثر بوده‌اند به انتخاب خودشان به برنامه می‌آیند. این پنج نفر که پشتوانه‌های قهرمان می باشند، ممکن است پدر،‌ مادر،‌ مادربزرگ،‌ پسرخاله یا همسایه و دوستان فرد قهرمان باشند؛ حتی مواردی هم داشته‌ایم که سه چهار نفر مادرزنشان را معرفی کردند و به برنامه آوردند. این پنج نفر پشت سر فرد قهرمان می‌نشینند و با بینندگان صحبت می‌کنند. در پایان برنامه نیز مراسم تجلیل را برگزار می‌کنیم که در آن فرد قهرمان پنج مدال طلا را به همراهانش تقدیم می‌کند. در واقع فردی که خودش در یک مسابقه ورزشی مدال گرفته، پنج مدال را به دیگران اهدا می‌کند.

علیخانی در پاسخ به این پرسش که آیا به مسائل ورزشی هم می‌پردازید، گفت: ما کاری به حوزه تخصصی ورزش نداریم و اصلا نمی‌پرسیم که چرا در فلان مسابقه فلان حرکت را انجام دادی.

علیخانی با اعلام این که برنامه‌اش زنده نیست، تاکید کرد: ‌وقتی برنامه ضبطی باشد، کار مجری و تهیه‌کننده سخت‌تر می‌شود و باید وقت بیشتری را برای کار صرف کند.

این مجری ضمن شبیه دانستن کارش به برنامه ماه‌عسل گفت:‌ هر دو برنامه ماه‌عسل و پشت صحنه فضایی شبیه به زندگی دارند. ما اسم برنامه را پشت صحنه گذاشته‌ایم، به این خاطر که می‌خواهیم پشت صحنه قهرمانی‌های ورزشکاران را نشان بدهیم. البته در برنامه پشت صحنه تعداد آدم‌هایی که در استودیو حضور دارند به نسبت «ماه‌عسل» بیشتر می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.