پشت پرده اعلام آمادگی آلبانی برای پذیرش منافقین از زبان نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی

۲۸م اسفند ،

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه گروهک منافقین محکوم به دربه‌دری است، گفت: در صورت پذیرش این گروهک توسط آلبانی، سفیر این کشور را احضار خواهیم کرد و این اقدام در روابط تجاری دو کشور تاثیر خواهد گذاشت.

منصور حقیقت پور نماینده اردبیل با انتقاد از اعلام آمادگی کشور آلبانی برای پذیرش ۲۱۰ نفر از اعضای گروهک منافقین به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: منافقین محکوم به دربه‌دری بوده و باید همچنان دربه‌در ازکشوری به کشور دیگر منتقل شوند.

وی افزود: آلبانی تنها کشور مسلمان اتحادیه اروپا است و انتقال گروهک منافقین به این کشور با اهداف پلید اتحادیه اروپا مبنی بر مقابل هم قرار دادن مسلمانان صورت می‌گیرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: در صورتی‌که آلبانی اعضای گروهک منافقین را بپذیرد، سفیر این کشور به وزارت امورخارجه کشورمان احضار خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین این اقدام در سطح روابط تجاری دو کشور نیز تاثیر خواهد گذاشت.

نماینده اردبیل در ادامه اظهار داشت: گروهی که به ملت و خاک خود خیانت کند محکوم به دربه‌دری بوده و این گروهک دیدار  با خاک مقدس کشور خودشان را به گور خواهند برد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: این لکه ننگی بر دامن کشورهای مدعی حقوق بشر است که به گروهک مناقین پناهندگی می‌دهند چرا که این گروهک هزاران نفر ایرانی را بدون هیچ دلیلی به شهادت رساندند.

حقیقت پور در پایان تاکید کرد:این موضوع توسط کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیگری خواهد شد.

اضافه می‌شود: “سالی برشیا” اول وزیر آلبانی با صدور بیانیه‌ای برای اعطای پناهندگی به ۲۱۰ نفر از اعضای گروهک منافقین در خاک این کشو اعلام آمادگی کرد.

همچنین جمهوری آلبانی با مرکزیت” تیرانا” در جنوب شرق قاره اروپا قرار دارد و از اعضای ناتو بوده و تنها کشور عضو سازمان همکاری‌های اسلامی اتحادیه اروپا به شمار می‌رود.

انتهای‌پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.