پشت پرده افزایش قیمت مرغ

جام جم آنلاین: نماینده شهرضا افزایش قیمت مرغ در کشور را برکناری مدیر سابق شرکت پشتیبانی امور دام و انتصاب یک فردی ناتوان در این شرکت دانست و گفت: نمایندگان خواستار عزل مدیر جدید و ابقای مدیر قبلی در این شرکت هستند.

عوض حیدرپور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به افزایش قیمت مرغ در کشور گفت: شرکت پشتیبانی امور دام تولید و تأمین کننده گوشت قرمز و مرغ در کشور است و همچنین تأمین کننده نهاده های دامی و طیور در کشور می باشد.

«این شرکت زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی بود اما مسئولین آن را از این وزارتخانه منتزع و آن را به وزارت صنعت، معدن و تجارت ملحق کردند.»

وی افزود: گردش تجاری مجموعه این شرکت بسیار زیاد و عظیم بود به گونه‌ای که جریان و حلقه انحرافی به دنبال دست انداختن بر این منبع عظیم مالی و پر سود بود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تأکید کرد: نتیجه اقدامات جریان و حلقه انحرافی این شد که کارشکنی های زیادی را بر سر راه این شرکت به وجود آوردند تا آنجا که مدیر متعهد و رزمنده دوران دفاع مقدس را از این شرکت برکنار و فردی خارج از این شرکت را به عنوان مدیر منصوب کردند.

حیدرپور تأکید کرد: اشکالات به وجود آمده در این شرکت ناشی از طمع جریان انحرافی برای دستیابی بر فرصت‌های موجود در فضای پیش آمده بود.

وی افزود: برخی از نمایندگان مجلس نسبت به قضایای این شرکت و برکناری مدیر آن و انتصاب فردی ناتوان بر آن اعتراض کرده و انتقادات خود را به وزیر صنعت، معدن و تجارت منتقل کردند و خواستار برکناری مدیر جدید شدند.

«وزیر صنعت معدن و تجارت باید مدیر فعلی را عزل و مدیر قبلی را بر سر کارش برگرداند. همچنین نمایندگان خواستار ملحق شدن این شرکت به وزارت جهاد کشاورزی هستند.»

حیدرپور افزود: اگر نوسانات بازار گوشت و مرغ کنترل نشود همه افرادی که در این قضیه دخیل هستند باید پاسخگو باشند و نمایندگان نیز در این زمینه سکوت نخواهند نکرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.