پلاک قرمز ون‌ها دردسر آفرین شد/ ممنوعیت استفاده از ون‌ها در پایانه اتوبوسرانی معلولان – اخبار اجتماعی

پشت پرده تاخیر در افتتاح پایانه معلولان و جانبازان؛

دیوان محاسبات کشور از فعالیت ون‌های پلاک قرمز در پایانه اتوبوسرانی معلولان و جانبازان که پایان این هفته افتتاح می‌شود ، جلوگیری کرد.

کورش فانوسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص تاخیر در راه اندازی پایانه ویژه معلولان و جانبازان گفت:‌علی رغم تلاش سازمان بهزیستی برای پیشبرد تفاهم نامه میان این سازمان و شرکت واحد اتوبوسرانی، اما اسکان واگذاری ون‌ها از سوی سازمان بهزیستی به شرکت واحد اتوبوسرانی وجود ندارد.
وی با تاکید بر اینکه به دلیل مشکل به وجود آمده تفاهم نامه تا پایان مراحل قانونی پیش نرفت، یادآور شد: مجبور شدیم ۵۰ دستگاه ونی که قرار بود به پایانه ویژه معلولان و جانبازان اختصاص یابد، توزیع استانی شود تا رانندگانی که در بخش دولتی فعالیت می‌کنند به کار برروی این ون‌ها مشغول شوند.
مدیر کل پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه پلاک قرمز ون‌ها دلیل اصلی جلوگیری از فعالیت آن‌ها در پایانه ویژه معلولان است، اذعان داشت: با توجه به اینکه خودروها پلاک قرمز هستند از سوی دیوان محاسبات ممنوعیت فعالیت آن‌ها در پایانه اعلام شده است.
فانوسی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه در این صورت بهزیستی هیچ ونی را به اتوبوسرانی برای افتتاح پایانه اختصاص نداده است خاطر نشان کرد: چون پلاک ون‌ها قرمز است پس این خودروها در ارگان‌های دولتی آغاز به کار خواهند کرد./ل


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.