پلمب ۱۴۰ واحد صنفی متخلف در زاهدان

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از بازدید ۲۰۰ واحد تجاری و پلمب ۱۴۰ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن مقررات و ضوابط صنفی در چهار راه رسولی شهرستان زاهدان خبر داد.

پلمب ۱۴۰ واحد صنفی متخلف در زاهدان

به گزارش ممتاز نیوز، علی مراد سعیدی مطلق   اظهار کرد: با هدف پیشگیری از تخلفات و جرایم صنفی و صیانت از امنیت اخلاقی جامعه اصناف، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی متخلف در سطح شهرستان زاهدان به مرحله اجرا گذاشته شد.

 این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی از ۲۰۰ واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند، افزود: ماموران در این بازدید ۱۴۰ واحد متخلف را به دلیل  بکارگیری اتباع بیگانه فاقد مدارک پلمپ و به بیش از ۱۰۰ واحد صنفی دیگر در خصوص رعایت شئونات اسلامی، رعایت ساعت کار، نصب دوربین مدار بسته و تجهیزات الکترونیکی و فنی، ضوابط انتظامی و رعایت اصول حفاظتی تذکر دادند.

 معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اجرای طرح های امنیت اجتماعی و اخلاقی در صنوف به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و برخورد با صنوف متخلف صورت می گیرد و در این راستا پلیس استان با تمام توان در خدمت شهروندان می باشد.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.