پله: اسپانیا بهترین تیم حال حاضر دنیاست

پله در کنفرانسی خبری برای اعلام همکاری «سووریجن سانتاندر» و «نیوانگلند روولوشن» که در استادیوم ژیلت برگزار شد به خبرنگاران گفت:« باید ببینیم که تیم ملی اسپانیا در جام جهانی چه خواهد کرد. ما از این موضوع خبر نداریم ولی در حال حاضر اسپانیا بهترین تیم دنیاست.»

اسطوره فوتبال برزیل در ادامه به این نکته اشاره کرد که عملکرد لاروخا از زمان قهرمانی این تیم در یورو۲۰۰۸ را زیر ذره بین داشته و روند رشد این تیم درسالهای اخیر رابادقت تمام بررسی کرده.پله معتقد است که بخش عمده موفقیت های تیم ملی اسپانیا به دینامیک منسجم موجود میان بازیکنان این تیم بستگی دارد. او ادامه داد:« من تیم ملی اسپانیا را تحسین می کنم؛ چون اوضاع این تیم در طول ۴ یا ۵ سال اخیر را زیر نظر داشته ام. در طول تمام این سالها، آنها خیلی خوب بازی کردند. آنها تیم خوبی دارند و فقط بحث مهارت های فردی خوب بازیکنانش نیست.»

اسپانیا بعد از قهرمانی در یورو۲۰۱۲ به دنبال آن است تا اولین تیم اروپایی لقب بگیرد که موفق به کسب عنوان قهرمانی جام جهانی در خاک آمریکای جنوبی می شود . پله معتقد است که حتی اگر شاگردان دل بوسکه دراین رقابتها به قهرمانی نرسند هم یکی از تهدیدهای اصلی برای دستیابی به جام قهرمانی این رقابتها خواهند بود. پله دراین باره گفته:« هیچ شکی نیست که آنها یکی از بهترین تیم های حاضر در جام جهانی برزیل خواهند بود. اسپانیا اگر بازیکن مصدومی نداشته باشد، منسجم ترین تیم حال حاضر دنیاست.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.