پلیسی که سیلی خورد قهرمان هفته شد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 پلیسی که سیلی خورد قهرمان هفته شد

پلیسی که سیلی خورد قهرمان هفته شد

پرشین خودرو: سرگرد عادل حیدری پلیس وظیفه شناسی که به خاطر اعمال قانون از فرماندار یکی از شهرستان های استان کرمانشاه سیلی خورده بود با رای بییندگان سیما به عنوان قهرمان هفته انتخاب شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از اقتصاد ایران آنلاین، برنامه پایش شب گذشته در بخش قهرمان هفته، با معرفی سه گزینه از بینندگان خواست تا با رای خود قهرمان هفته را انتخاب کنند، در بین گزینه های سرگرد عادل حیدری پلیس وظیفه شناسی که بخاطر اعمال قانون از فرماندار یکی از شهرستان های استان کرمانشاه سیلی خورده بود، پستچی گلستانی که ده میلیون تومان وجه نقد و راننده تاکسیرانی شیراز که چک ۲۰ میلیونی را به صاحبانشان برگشت داده بودند، سرگرد حیدری به عنوان قهرمان هفته انتخاب شد.
هفته گذشته فرماندار مذکور که ظاهراً در یکی از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با سرعت غیرمجاز درحال حرکت بوده با اخطار پلیس مواجه شده و مجبور به توقف می‌شود.
پس از گفتگوبا سرگرد راهنمایی و رانندگی، راننده خودرو (فرماندار) به طمع رهائی از اعمال قانون توسط پلیس، خود را معرفی کرده اما با مقاومت مأمور راهنمایی و رانندگی مواجه می‌شود. اصرار پلیس وظیفه شناس به اعمال قانون باعث می‌شود آقای فرماندار با سیلی به گوش مأمور راهنمایی و رانندگی بنوازد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.