پلیس اسپانیا ۳ تن کوکایین را کشف و ضبط کرد

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید ، پایتخت اسپانیا ، پلیس اسپانیا ضمن کشف و ضبط کوکایین یاد شده ، ۳۱ نفر را که با یک باند بین المللی قاچاقچیان مواد مخدر درارتباط بودند ، دستگیر کرد .

وزارت کشور اسپانیا طی بیانیه ای اعلام کرد: پلیس اسپانیا روز دوشنبه کشتی تجاری یاد شده را در فاصله حدودا ۸۰ کیلومتری از بندر کادیز متوقف کرده و افزون بر یک صد بسته کوکایین را کشف و ضبط کرد .

دربیانیه یاد شده همچنین آمده است ، همزمان با این عملیات ، پلیس افرادی را که دست اندر کار جمع آوری و ارسال این محموله کوکایین بودند ، دستگیر کرد.

قاچاق این محموله کوکایین توسط یک گروه کلمبیایی از مادرید مدیریت شده و توسط چند نفر از اتباع بلغارستان عضو یک تشکیلات سازماندهی شده ، در یکی از کشورهای آمریکای جنوبی بار کشتی شده بود.

وزارت کشور اسپانیا نام این کشور آمریکای جنوبی را که محموله کوکایین یاد شده از آنجا قاچاق شده است ، اعلام نکرد.

دراین ارتباط ، پلیس اسپانیا ۲۱ تبعه بلغارستان را که سرنشین کشتی یاد شده بودند ، ۶ شهروند کلمبیایی را در مادرید و ۴ اسپانیایی را در منطقه گالیسیا در شمال غربی اسپانیا دستگیر کرد.

به گفته مقامات اسپانیا ، گفته شده است این محموله کوکایین از گالیسیا به مادرید حمل شود.

اسپانیا یکی از ورودی های اصلی کوکایین از آمریکای لاتین و حشیش از کشورهمسایه اش مراکش به اروپا به شمار می آید و پلیس این کشور معمولا محموله های مواد مخدر در مقیاس بالا را کشف و ضبط می کند.

۱۶۸۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۹۰۷۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.