پلیس امریکا هم دست iبه «پهپاد» شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

ساکنان شهر سیاتل آمریکا اقدام پلیس این منطقه را مبنی بر بکارگیری هواپیماهای بدون سرنشین برای جاسوسی از شهروندان، حکومت پلیسی توصیف و iبه این اقدام اعتراض کردند.

به گزارش تفسیری مجله شبانهممتازنیوز، پس از حوادث ۱۱ سپتامبر و حملات آمریکا iبه عراق و افغانستان، دولت جرج بوش iبه iبهانه مبارزه با تروریسم جهانی اقدام iبه تحدید آزادی‌های فردی مردم آمریکا کرد. این اقدام البته محدود iبه فقط مردم آمریکا نشد، بلکه در سراسر دنیا این اقدامات تشدید شد. از جمله این اقدامات می‌توان iبه استفاده وسیع از انواع هواپیماهای بدون سرنشین اشاره کرد که ابتدا بر ضد مردم سایر کشورها و سپس بر ضد شهروندان آمریکا استفاده شد.

طی روزهای اخیر موضوع استفاده از پهپاد بر ضد مردم امریکا بار دیگر سبب اعتراض گروههای مستقل حقوق بشری شده و آنها iبه طرح پلیس سیاتل آمریکا مبنی بر بکارگیری هواپیماهای بدون سرنشین برای کسب اطلاعات از شهروندان این منطقه با اعتراض شدید مواجه شده است.

ساکنان شهر سیاتل آمریکا اقدام پلیس این منطقه را مبنی بر بکارگیری هواپیماهای بدون سرنشین برای جاسوسی از شهروندان، حکومت پلیسی توصیف و iبه این اقدام اعتراض کردند چراکه این اقدام را تهدیدی جدی علیه حریم خصوصی خود می دانند.

بنا بر اطلاعات انتشار یافته، این هواپیماها از همان مدل هایی می باشند که ارتش آمریکا در عملیات فرامرزی از آنها استفاده می کند و تنها تفاوت این هواپیماها آن است که کوچک تر می باشند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.