پلیس: پیدا شدن دو جسد مثله شده در تهران سریالی نیست

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از سریالی نبودن پرونده ۲ جسد مثله شده در تهران خبر داد و گفت: این دو پرونده هیچ ارتباطی با هم ندارند.

پلیس: پیدا شدن دو جسد مثله شده در تهران سریالی نیست

به گزارش ممتاز نیوز، خبر کشف ۲ جسد مثله شدن در تهران (محله خزانه و میدان آزادی) در روز‌های گذشته به سرعت در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منتشر شد و برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر سریالی بودن این قتل، مطرح شد.

سرهنگ علی، ولی پور گودرزی؛ رئیس آگاهی تهران بزرگ درباره این ۲ پرونده اظهار کرد: این دو پرونده کاملاً متفاوت است؛ هیچ ارتباطی با هم ندارند و به هیچ عنوان سریالی نیست.

وی افزود: در منطقه خزانه یک جسد مثله شده پیدا شد که مربوط به اتباع افغانستانی بود بعد از تحقیقات بیشتر مشخص شد که این حادثه ناگوار مربوط به اختلافات خانوادگی بوده است که متهمان آن شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس آگاهی تهران بزرگ گفت: جسد دومی که در میدان آزادی پیدا شد متعلق به یک خانم بوده است؛ در این پرونده، فردی که جسد را حمل می‌کرده است، شناسایی و دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه فرد دستگیر شده ایرانی است، گفت: این فرد هیچگونه سابقه کیفری ندارد و به دلیل اینکه هنوز تحقیقات پرونده تکمیل نشده، اطلاعات بیشتری در این خصوص نمی‌شود اعلام کرد.

ولی پور گودرزی با تاکید مجدد بر اینکه این دو پرونده کاملاً متفاوت و جدا از هم است، گفت: هویت جسد مثله شده میدان آزادی هنوز شناسایی نشده است و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی همچنان در حال تحقیق هستند.

انتهای پیام/


حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.