پنجمین نماینده مجلسی که به صف نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پیوست

۱۴فروردین۱۳،

یک نماینده دیگر مجلس شورای اسلامی برای حضور در انتخابات دور یازدهم ریاست‌جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

سید محمد بیاتیان گفت: با شعار “‌انقلاب در مدیریت با حضور نخبگان نسل سوم” برای حضور در عرصه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام آمادگی می‌کنم 

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان هدف خود از حضور در انتخابات آتی را پیشنهاد مجمع نمایندگان استان متبوعش دانست و گفت: مجمع نمایندگان استان کردستان به من پیشنهاد داد تا در عرصه انتخابات حاضر شوم و بنده هم پیشنهاد آنها را قبول کردم.

بیاتیان با بیان اینکه بنده به نوعی به نمایندگی از جنبش دانشجویی و نسل جوان انقلاب که مورد غفلت قرار گرفته‌ پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام، ابراز امیدواری کرد نامزدهای بیشتری در عرصه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام آمادگی کنند و سبب پرشور شدن انتخابات آتی شوند.

با اعلام کاندیداتوری سید محمد بیاتیان برای ریاست جمهوری آینده تعداد نامزدهای بهارستان برای حضور در عرصه انتخابات آتی به ۴ نفر رسید چرا که پیشتر حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، محمدرضا باهنر و ارسلان فتحی پور برای حضور در انتخابات اعلام نامزدی کرده‌اند.

{ گفتنی است عباسعلی منصوری نماینده آران و بیدگل نیز روز چهارم فروردین در گفت و گو با فارس، اعلام نامزدی کرده بود. به این ترتیب پنج تن از نمایندگان مجلس به صف طویل نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پیوسته​اند}.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.