پنکه های خلاقانه و تزئینی (۲)

۱۴فروردین به نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده

 خلاقیت در دکوراسیون به خصوص در جزئیات وسایل و اکسسوری ها یکی از راه های منحصر به فرد کردن خانه شماست. در این مطلب به نمونه هایی از پنکه های رومیزی می پردایم که بسیار خلاقانه و زیبا طراحی و تزئین شده اند.


 ۱٫این پنکه گلدانی شکل نیازی به نصب ندارد و می توانید آن را در اتاق های مختلف استفاده کنید. موتور آن با کیفیت و ۲۰ واتی است و در کل این پنکه یک وسیله تزئینی هم محسوب می گردد.


۲٫ این خرس قهوه ای هم در واقع یک پنکه است که با دست ساخته شده است. جنس آن از فولاد است و دوام بالایی دارد. موتور آن با دو سرعت تند و کند کار می کند.


 

۳٫ این پنکه رومیزی به شکل سنجاب هم برای استفاده روی میز کار، اتاق خواب یا اتاق پذیرایی مناسب است. ساخت و نقاشی آن نیز کار دست است.

 

۴٫ پلیکانی که در تصویر می بینید هم در واقع یک پنکه است. رنگ برنزی و فیروزه ای آن ما را به یاد دریا می اندازد. وزن این پنکه بسیار سبک است و سازنده آن را یک سال ضمانت می کند.

 

۵٫ آیا به دنبال وسیله ای مبتکرانه میباشید تا به منزلتان حال و هوای متفاوتی بدهد؟ با یک تیر دو نشان بزنید و این پنکه خرچنگی را تهیه کنید.

 

۶٫ آنهایی که به سگ ها علاقه دارند، می توانند این پنکه را در گوشه ای از منزلشان قرار دهند. جنس این پنکه تمام فلز است که به آن دوام بالایی می بخشد.

 

۷٫ این ماشین کوچولو اسباب بازی نیست، بلکه یک پنکه جمع و جور خوش رنگ و لعاب و سبک است.

 

۸٫ قطعاً این پنکه زیبای طاووسی شکل به اتاق پذیرایی شما رنگ و لعاب زیبایی می دهد. علاوه بر آن، برایتان کاربرد دیگری دارد. یادتان نرود که این یک پنکه است.

 

۹٫ پنکه آناناسی که در تصویر می بینید کار دست است و می توانید برای خنک شدن در رستوران، فروشگاه یا مکان های دیگر از آن استفاده کنید. زیرا این پنکه زیبا سبک و قابل حمل است.

۱۰٫ اطمینان داریم که شما هم با ما موافقید که این پنکه بیشتر از آنکه کاربرد خنک کننده داشته باشد، جنبه تزئینی دارد. همه جزئیات این پنکه خروسی کار دست است.

 


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.