پهپاد RQ 170 ایرانی به پرواز درآمد

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۹/آبان/ – ۱۰:۱۶ و در حوزه های سیاسی – ۰ نظر

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جمع خبرنگاران:

خبرگزاری : فرمانده نیروی هوافضای سپاه از به پرواز درآمدن مدل نهایی پهپاد RQ ۱۷۰ ایرانی خبر داد و گفت: مدل نهایی این پهپاد ایرانی پروازی شده وبه زودی فیلم‌های پرواز آن برای مردم به نمایش در می‌آید.

به گزارش گروه دفاعی امنیتی خبرگزاری آنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده در حاشیه یادواره شهدای موشکی سپاه که صبح امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: ما قول داده بودیم نیمه دوم سال مدل نهایی RQ170 ایرانی پروازی شود که این اتفاق افتاده و فیلم پرواز آن به زودی منتشر می‌شد.

به گفته وی، شهید طهرانی‌مقدم مسئول تحقیقات سپاه بود و فقط شامل بخش موشکی نمی‌شد بلکه پروژه‌های بدون سرنشین، بالگردی، زمین به هوا و زمین به زمین را در دستور کار داشت.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه، همچنین ضمن پاسداشت یادوخاطره شهدای موشکی سپاه به خصوص شهید طهرانی مقدم، اظهار داشت: اگر شهید طهرانی مقدم به تکالیف خود عمل نمی‌کرد و اگر زحمات او نبود امروز شاهد اقتدار و امنیت نظام نبودیم، چرا که این اقتدار و امنیت مدیون شهداست.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه شهید طهرانی‌مقدم به تکالیف خود از سوی ولایت فقیه عمل می‌کرد و به دنبال اقتدار کشور بود، گفت: شهید طهرانی مقدم آتش پشتیبانی توپخانه تا برد ۲ هزار کیلومتر را عملی و بومی کرد و اگر او درست عمل نمی‌کرد شاهد ذلت و ترکمانچای دیگری بودیم.

به گفته وی، شهید طهرانی‌مقدم ایده‌های زیادی داشت و ده‌ها پروژه را شروع کرده بود که بخشی از آنها عملی شده مانند موشک‌های خلیج فارس، هرمز یک و هرمز ۲ و پروژه‌های دیگری هم هست که در حال بررسی است و در آینده انجام می‌شود.

انتهای پیام/

 

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.