پوررنجبر: حاکمیت شرکتی در رأس تمام پروژه های مخابرات جای دارد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

پور رنجبر در نشست آغازین پروژه پیاده سازی نظام حاکمیت شرکتی، با تأکید بر اهمیت حاکمیت شرکتی در تمامی پروژه های شرکت مخابرات ایران گفت : تفکر استراتژیک در یک بنگاه اقتصادی کوچک ، همان باورهای ذهنی و تجربی ساده است که با یک روش ساده به ظهور می رسد.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، مهندس پور رنجبر ، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در این نشست ، با بیان این مطلب افزود : اصولی که می تواند آنچه، که دربارهٔ آن فکر می گردد و گفته می گردد را به اجرا در بیاورد ، تفکر استراتژیک نامیده می گردد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، مدیریت ارشد شرکت را به عنوان باور اصلی و ژنراتور حرکت در شرکت مطرح کرد و گفت : اعضای هیأت مدیره شرکت ، بازوهای اصلی پیاده سازی نظام حاکمیت شرکتی می باشند.
 
پور رنجبر ، هدف سرمایه گذاری سهامدار در هر شرکت را تحقق سود عنوان کرد و افزود : از آنجایی که سهامداران شرکت مخابرات ایران برای کسب سود به این حوزه ی کسب و کار وارد شده اند ، لذا باید با ایجاد یک چارچوب منطقی و پیاده سازی حاکمیت شرکتی خوب ، در تحقق آن تلاش کرد.
وی با اشاره به اینکه جایگاه و قابلیت های شرکت از شاخص های مهم ورود سهامدار به شرکت می باشد خاطرنشان کرد قابلیت در شرکت از منظر خارجی به ارزش تبدیل می گردد و در این صورت شرکت از دید سهامدار یک شرکت ارزش آفرین خواهد بود.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، مدیران ، کارکنان ، سهامداران ، مردم و دولت را ذینفعان حاکمیت شرکتی در شرکت مخابرات ایران برشمرد و افزود : پیاده سازی نظام حاکمیت شرکتی می تواند روابط بین ذینفعان را با یک استاندارد به طور مشخص برقرار کند.
پور رنجبر ، با اشاره به اینکه حاکمیت شرکتی در رأس تمام پروژه های شرکت مخابرات ایران می باشد افزود : مدیریت شرکت قصد دارد با قاطعیت تمام ، این پروژه را در شرکت اجرا کند.
وی پاسخگویی در مقابل ذینفعان شرکت را از وظایف اصلی مدیران برشمرد و گفت یکی از آثار بارز عدم پاسخگویی که ناقض اصول حاکمیت شرکتی است ، طولانی بودن فرآیند کارهاست که امیدوارم حاکمیت شرکتی این بحث را اصلاح کند.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، برقراری عدالت را از نتایج مهم پیاده سازی حاکمیت شرکتی در شرکت عنوان کرد و افزود : با شفافیت در عملکرد و کارها می توان به عدالت رسید.
گفتنی است ، نشست آغازین پروژه پیاده سازی نظام حاکمیت شرکتی با حضور بقایی ، عضو هیأت مدیره ،  پور رنجبر مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و تمامی مدیران عامل استانها و ذینفعان پروژه امروز ۱۸ آبان ۹۲ در حال برگزاری است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.