پورشه به شایعات واکنش نشان نمی دهد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 پورشه به شایعات واکنش نشان نمی دهد

پورشه به شایعات واکنش نشان نمی دهد

پرشین خودرو: یک سالی است که شایعه شده پورشه تصمیم دارد در مدل های باکستر، کایمن و غیره موتور ۴ سیلندر تخت مجهز به توربوشارژر به کار بگیرد. شواهد نشان می دهد که خودروسازان در حال بهینه سازی موتورها به گونه ای هستند که با مصرف و آلایندگی کمتر توان بالاتر داشته باشد.

به گزارش ممتازنیوز، با این که پورشه به موتورهای ۴ سیلندر روی آورده معنی آن این نیست که عملکرد (شتاب، قدرت و سرعت) اهمیت خود را از دست داده چون سه حجم موتور ۱٫۶، ۲ لیتر و ۲٫۵ لیتری که برای خودروهای پورشه در نظر گرفته شده توان به ترتیب بالای، ۲۱۰، ۲۸۶ و ۳۶۰ اسب بخار ایجاد خواهند کرد که به یمن استفاده از توربوشارژرهای خواهد بود.
نشریه Car در بریتانیا مدعی است که مشخصات فنی خودروهای پورشه با حجم موتورهای ۲ و ۲٫۵ لیتری را به دست آورده که قرار است در خودروهای باکستر و کایمن مورد استفاده قرار گیرند. در حالی که پورشه هنوز رسماً مشخصات فنی این خودروها را منتشر نکرده است. در ضمن وضعیت موتورهای ۱٫۶ لیتری با ۲۱۰ اسب بخار هم هنوز کاملا قطعی نیست و به احتمال زیاد برای خودروهای اسپورت کوچک در نظر گرفته خواهد شد. البته این خودروهای اسپورت کوچک هنوز برای تولید چراغ سبز دریافت نکرده اند.
از لحاظ بازریابی، موتورهای تخت ۴ سیلندر مثل هلو به فروش می روند و این تجربه را پورشه های ۳۵۶ و ۹۱۲ به اثبات رسانده اند. حتی خودرو هیبریدی ۹۱۹ پورشه هم V4 است و قابلیت شرکت در مسابقه را هم دارد.
پورشه این اخبار را نه تأیید می کند و نه تکذیب، سخنگوی این شرکت در پاسخ به سؤال خبرنگار مجله کار گفته است: «ما به حدس و گمان ها درباره محصولات آینده واکنش نشان نمی دهیم و اظهار نظر هم نمی کنیم.»


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.